Vraag en antwoord Mijn Antonius

Aanmelden & afmelden voor Mijn Antonius

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik Mijn Antonius aanvragen?

    Wat heeft u nodig?

    Om gebruik te kunnen maken van Mijn Antonius heeft u een e-mailadres en een 06-nummer nodig. Hiermee vraagt u een activeringscode aan die u nodig heeft om een account aan te maken.

    Beperkt of volledig account

    Uw medische gegevens zijn alleen van u. Wij vinden het belangrijk daar zeer zorgvuldig mee om te gaan. Daarom krijgt u pas volledige toegang tot Mijn Antonius als wij u IN het ziekenhuis persoonlijk kunnen identificeren.

    U kunt ervoor kiezen om vanuit huis alvast een beperkt account voor Mijn Antonius aan te maken. Daarmee kunt u in Mijn Antonius alleen afspraken maken en vragenlijsten invullen. Tijdens uw eerstvolgende bezoek aan het St. Antonius kunnen wij u, na identificatie, volledige toegang geven.

    Hieronder leest u welke stappen u doorloopt om een volledig of beperkt account aan te maken.

    Mijn Antonius met volledige toegang

    Activeringscode IN het ziekenhuis aanvragen

    U kunt alleen op werkdagen een volledig account aanvragen.

    Om Mijn Antonius met volledige toegang aan te vragen, doorloopt u de volgende stappen:

    • Vraag aan de inschrijfbalie bij de centrale receptie naar Mijn Antonius en identificeer u met een geldig identiteitsbewijs. Deze balie is maandag t/m vrijdag geopend van 8.00-16.30 uur.
    • Geef uw 06-nummer en e-mailadres door aan de medewerker.
    • U ontvangt een activeringscode van ons. Met deze code kunt u zelf online een account aanmaken.
    • Ga daarvoor naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
    • Klik op ‘Account aanmaken’ en volg de stappen op het scherm.

    Hier leest u wat u met een volledig account allemaal kunt zien en doen in Mijn Antonius.

    Mijn Antonius met beperkte toegang

    Activeringscode thuis aanvragen

    Om Mijn Antonius met beperkte toegang aan te vragen, doorloopt u de volgende stappen:

    • Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
    • Klik op ‘Account aanmaken’.
    • Klik rechts op de button ‘Activeringscode aanvragen’ en vul uw persoonlijke gegevens in.
    • U ontvangt binnen enkele minuten per e-mail een activeringscode. (Bent u nog geen patiënt in ons ziekenhuis? Dan moeten wij u eerst nog inschrijven en ontvangt u op werkdagen binnen 24 uur een activeringscode per e-mail. Met deze code kunt u zelf online een account aanmaken.)
    • Ga verder op https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
    • Klik op ‘Account aanmaken’ en volg de stappen op het scherm.

    Met een beperkt account kunt u:

    • Afspraken maken
    • Vragenlijsten invullen.

    Tijdens uw eerstvolgende bezoek aan het St. Antonius kunnen wij u, na identificatie, volledige toegang geven.

    Let op: uw activeringscode is na ontvangst 14 dagen geldig. Maak uw account daarom graag binnen 2 weken na ontvangst van deze code aan.

  • Hoe kan ik een account aanmaken?

    Als u een activeringscode heeft ontvangen, kunt u uw account aanmaken als volgt aanmaken:  Ga naar 'Inloggen Mijn Antonius'. U komt op de welkomstpagina van Mijn Antonius.

    1. Klik rechtsonder op ‘Account aanmaken’.
    2. Vul uw activeringscode en uw geboortedatum in.
    3. U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht. Vul deze code in.
    4. Kies zelf een gebruikersnaam en wachtwoord en vul deze in.
    5. Vul uw e-mailadres in, waarop u meldingen van Mijn Antonius wilt ontvangen.
    6. Lees zorgvuldig de algemene voorwaarden. Als u deze accepteert, wordt uw account aangemaakt en kunt u direct gebruik maken van Mijn Antonius.

    U kunt ook de handleiding ‘account aanmaken’ met paginavoorbeelden raadplegen.

  • Wat heb ik nodig om Mijn Antonius te kunnen gebruiken?

    Voor het gebruik van Mijn Antonius heeft u een computer of tablet met internetverbinding nodig, een e-mailadres en een mobiele telefoon waarop u sms-berichten kunt ontvangen.

    Voor het aanmaken van een account heeft u een activeringscode nodig. Lees hier hoe u deze kunt aanvragen.

  • Hoe vraag ik een activeringscode aan?

    Mijn Antonius met volledige toegang

    Activeringscode IN het ziekenhuis aanvragen

    Om Mijn Antonius met volledige toegang aan te vragen, doorloopt u de volgende stappen:

    • Vraag aan de balie naar Mijn Antonius en identificeer u met een geldig identiteitsbewijs.
    • Geef uw 06-nummer en e-mailadres door aan de medewerker.
    • U ontvangt een activeringscode van ons. Met deze code kunt u zelf online een account aanmaken.
    • Ga daarvoor naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
    • Klik op ‘Account aanmaken’ en volg de stappen op het scherm.

    Mijn Antonius met beperkte toegang

    Activeringscode thuis aanvragen

    Om Mijn Antonius met beperkte toegang aan te vragen, doorloopt u de volgende stappen:

    • Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
    • Klik op ‘Account aanmaken’.
    • Klik rechts op de button ‘Activeringscode aanvragen’ en vul uw persoonlijke gegevens in.
    • U ontvangt binnen enkele minuten per e-mail een activeringscode. (Bent u nog geen patiënt in ons ziekenhuis? Dan moeten wij u eerst nog inschrijven en ontvangt u op werkdagen binnen 24 uur een activeringscode per e-mail. Met deze code kunt u zelf online een account aanmaken.)
    • Ga verder op https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
    • Klik op ‘Account aanmaken’ en volg de stappen op het scherm.

    Tijdens uw eerstvolgende bezoek aan het St. Antonius kunnen wij u, na identificatie, volledige toegang geven.

    Een activeringscode aanvragen kan alleen op doordeweekse dagen (van maandag t/m vrijdag).

    Let op: uw activeringscode is na ontvangst 14 dagen geldig. Maak uw account daarom graag binnen 2 weken na ontvangst van deze code aan.

    U kunt ook de handleiding 'Activeringscode aanvragen' raadplegen.

  • Mijn activeringscode werkt niet. Wat moet ik doen?

    Uw activeringscode is tot 14 dagen na uitgifte geldig. Dit betekent dat u binnen 2 weken na ontvangst een account moet aanmaken. Is de looptijd verstreken? Dan moet u opnieuw een activeringscode aanvragen.

    Is er een andere reden waarom uw activeringscode niet werkt. Dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk Mijn Antonius via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00.

  • Na het invoeren van de activeringscode krijg ik een foutmelding. Hoe kan ik dit oplossen?

    Een oorzaak kan zijn dat er nog geen mobiel telefoonnummer van u geregistreerd is in het ziekenhuis of dat er bij het invoeren van uw gegevens een typefout is gemaakt. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00.

  • Ik had een e-mail van Mijn Antonius moeten krijgen, maar heb niets ontvangen. Wat nu?

    Het kan zijn dat uw e-mails van Mijn Antonius in uw ‘Ongewenste e-mail’ terecht zijn komen. Kijk in uw mailbox bij 'Spam' of 'Ongewenste e-mail' en check os daar e-mails van Mijn Antonius in staan.

    Het is ook mogelijk dat uw e-mailadres niet juist in ons systeem staat. Neem contact op met de Helpdesk Mijn Antonius via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00. Zij kunnen controleren of uw e-mailadres juist in ons systeem staat vermeld.

  • Hoe kan ik mij afmelden voor Mijn Antonius? Kan ik Mijn Antonius uitzetten?

    Ook als u Mijn Antonius een tijdje niet gebruikt, blijft uw account gewoon bestaan. Zo kunt u er op een later moment desgewenst weer gebruik van maken.

    Wilt u uw account voor Mijn Antonius helemaal opheffen? Neem dan contact op met de helpdesk Mijn Antonius via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00.