Zo gebruikt u Mijn Antonius

Onderzoeksuitslagen inzien

U kunt in Mijn Antonius de onderzoeksuitslagen inzien van onderzoeken die u in ons ziekenhuis heeft gehad.

Bijvoorbeeld bij een röntgenfoto, bloedafname of een echo.

  • De uitslagen van de meeste bloed- en urineonderzoeken kunt u 7 dagen nadat de uitslag binnen is, inzien in Mijn Antonius.
  • De uitslagen van de meeste Radiologie-onderzoeken kunt u 7 dagen nadat de uitslag binnen is, inzien in Mijn Antonius.
  • De overige poliklinische onderzoeksuitslagen kunt u 14 dagen nadat de uitslag binnen is in Mijn Antonius bekijken.
  • Voor onderzoeken die tijdens een opname in het ziekenhuis zijn aangevraagd, geldt dat de uitslag de dag na ontslag zichtbaar is in Mijn Antonius.

Bij uitslagen van radiologisch onderzoek (bijvoorbeeld een röntgenfoto of echo) is alleen het verslag zichtbaar; geen beeld.

Het kan voorkomen dat u een uitslag eerder ziet in Mijn Antonius dan dat de arts dit met u besproken heeft. Heeft u vragen over de uitslag? Stel deze dan tijdens de volgende poli-afspraak aan uw arts.

Hier vindt u uw onderzoeksuitslagen

Hiervoor klikt u in Mijn Antonius op Menu en vervolgens op Uitslagen.

Veelgestelde vragen

De uitslagen van onderzoeken, die plaatsvinden na 13 oktober 2017 komen in Mijn Antonius. Uitslagen die voor 13 oktober 2017 zijn binnengekomen, worden niet in Mijn Antonius getoond.
De uitslagen van radiologische en nucleaire onderzoeken vindt u in Mijn Antonius, maar de beelden zelf niet.

Van deze onderzoeken wordt de uitslag niet in Mijn Antonius getoond:

  • Longfunctieonderzoeken
  • Klinische neurofysiologie-verslagen
  • Verslagen van verrichtingen
  • ECG’s en verslagen
  • Ergometrie
  • Holters
  • CMT (cardiomeettechniek)

Als uw vraag niet kan wachten tot uw eerstvolgende bezoek aan het ziekenhuis, dan kunt u via Mijn Antonius een bericht sturen naar uw zorgverlener. Tevens kunt u telefonisch contact opnemen met een medewerker van het betreffende specialisme.

U heeft zelf de keuze of u de uitslag in Mijn Antonius wilt bekijken. Als u geen e-mail wilt ontvangen als de uitslag beschikbaar is, dan kunt u dit aangeven bij de berichtinstellingen in Mijn Antonius (klik op 'menu' en vervolgens op 'berichtinstellingen').

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.
Terug naar boven