Nieuws
24 september 2020

Al 100.000 patiënten gebruiken Mijn Antonius

Al 100.000 patiënten gebruiken ons patiëntportaal Mijn Antonius

Steeds meer patiënten maken gebruik van ons patiëntportaal Mijn Antonius om zelf vanuit huis hun eigen zorg regelen. Inmiddels hebben we de 100.000e patiënt mogen verwelkomen op ons patiëntportaal. Profiteert u al van het gemak van uw Mijn Antonius?

Wat kunt u in Mijn Antonius doen

Voor al onze patiënten staat online een persoonlijk, beveiligd Mijn Antonius-portaal klaar. U hoeft alleen toegang aan te vragen. Nadat u in het ziekenhuis geïdentificeerd bent, kunt u vanuit huis in Mijn Antonius uw medisch dossier inzien en eenvoudig uw eigen zorg regelen op een moment dat het u uitkomt.

Zo vindt u er onder meer een overzicht van uw afspraken en uw behandelteam en kunt u uw onderzoeksuitslagen inzien. Ook kunt u op een veilige manier een bericht sturen aan uw zorgverlener(s). Daarnaast maakt Mijn Antonius het voor u mogelijk dat u minder vaak hoeft te bellen of naar het ziekenhuis hoeft te komen. In deze tijd is het nodig om soms meer zorg op afstand te verlenen. Mijn Antonius helpt om onze zorg op afstand voor u toegankelijker te maken. Uw medische informatie in Mijn Antonius kan u helpen om u voor te bereiden op uw telefonische afspraak of videoafspraak met uw arts. Ook kunnen we u gemakkelijker uitnodigen voor een digitale voorlichtingsbijeenkomst (webinar).

Wilt u ook gebruik maken van uw Mijn Antonius-portaal?

Dat kan heel eenvoudig als u een activeringscode heeft. Deze kunt u aanvragen aan de balie in het ziekenhuis, u kunt de activeringscode uit uw afspraakbevestigingsbrief gebruiken of u vraagt online een activeringscode aan. Daarna kunt u met deze code online de toegang tot uw eigen portaal activeren.

Toegang tot uw Mijn Antonius-portaal activeren

Meer informatie

Lees verder over wat u kunt in Mijn Antonius en hoe u toegang krijgt tot uw portaal of bekijk ons filmpje op Youtube.