Start pendelbus tussen ziekenhuizen

pendelbus

Vanaf 6 maart rijdt er een pendelbus tussen onze ziekenhuizen in Utrecht en Nieuwegein en het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis in Woerden. Beide ziekenhuizen zijn op 1 januari 2016 gefuseerd. Met deze extra service willen we patiënten die een afspraak hebben in een van de ziekenhuizen en geen vervoersmogelijkheid hebben ondersteunen.

Opstappunten

Instappen kan bij de hoofdingang van de 3 ziekenhuizen:

• Zuwe Hofpoort Ziekenhuis, Polanerbaan 2, Woerden
  • St. Antonius Ziekenhuis Utrecht (Leidsche Rijn), Soestwetering 1, Utrecht
  • St. Antonius Ziekenhuis Nieuwegein, Koekoekslaan 1, Nieuwegein

Handig om te weten

• Gebruik van de bus is gratis voor patiënten, familieleden, mantelzorgers en bezoekers van het St. Antonius en het Zuwe Hofpoort.
  • Uw afsprakenkaart is uw instapbewijs, neem deze dus mee. Dit geldt niet als u voor het eerst een afspraak in ons ziekenhuis heeft, of voor de begeleiding die met u meegaat.
  • De bus is toegankelijk voor (elektrische) rolstoelgebruikers.
  • De bus rijdt op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur volgens een vaste dienstregeling (onder voorbehoud). De bus rijdt niet in de avonduren, in het weekend en op feestdagen.
  • De bus wordt bestuurd door vrijwilligers, zij helpen desgewenst met in- en uitstappen.
Dienstregeling is onder voorbehoud

Meer informatie

Lees voor meer informatie de antwoorden op veelgestelde vragen over onze pendelbus.