Nieuws
20 januari 2022

Uw gegevens altijd actueel met Mijn Antonius

Uw afspraak voorbereiden in Mijn Antonius

Om u goede en veilige zorg te kunnen bieden, is het belangrijk dat de gegevens die bij ons bekend zijn kloppen. Vanaf 24 januari herinnert Mijn Antonius u er automatisch aan om uw gegevens te controleren.  

Heeft u een afspraak bij ons gemaakt? Dan ontvangt u 14 dagen voor uw afspraak plaatsvindt een bericht via Mijn Antonius. Hierin vragen we u om een aantal gegevens te controleren en zonodig de vragenlijst(en) in te vullen die voor u klaar staat. 

  • uw persoonsgegevens;
  • uw medicatie;
  • uw allergieën.

In Mijn Antonius leiden we u stap voor stap langs deze gegevens. Zijn er dingen gewijzigd, u heeft bijvoorbeeld een nieuw medicijn? Pas dit dan alvast zelf aan in Mijn Antonius. Uw zorgverlener kan hier dan zonodig rekening mee houden bij uw behandeling. Op onze webpagina uw afspraak voorbereiden leest u hoe u dit doet. 

U krijgt het bericht om uw gegevens te controleren in principe 14 dagen voor uw afspraak. U kunt de controle doen tot het moment dat u uw afspraak heeft. Heeft u uw afspraak al binnen die 14 dagen (bijvoorbeeld over 7 dagen), dan krijgt u het bericht direct nadat de afspraak is gepland.  

2 maanden geldig

Deze controle is twee maanden geldig. Heeft u binnen twee maanden nog een afspraak, dan hoeft u uw gegevens niet nog eens te controleren. 

Mijn Antonius als app

Wist u dat Mijn Antonius ook toegankelijk is met een app op uw mobiele telefoon? Hiervoor installeert u de app ‘Mychart’ uit de Appstore of Playstore  op uw mobiel. Zo heeft u uw medische gegevens altijd binnen handbereik. 

Meer informatie

Meer informatie over Mijn Antonius vindt u op onze webpagina Mijn Antonius. Heeft u vragen over of hulp nodig bij het gebruik van Mijn Antonius? Neem dan gerust contact op met de Mijn Antonius Helpdesk via T 088 320 81 00.