Vraag & antwoord Mijn Antonius

Top 5 veelgestelde vragen Mijn Antonius

Top 5

U kunt inloggen op Mijn Antonius nadat u met de activeringscode een account heeft aangemaakt en geactiveerd. Vervolgens kunt voortaan te allen tijde inloggen door onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Klik op ‘Inloggen Mijn Antonus’. U komt op de welkomstpagina van Mijn Antonius.
  2. Vul rechtsboven uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik op ‘Inloggen’.
  3. U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht. Vul deze code in en klik op ‘Volgende’.
  4. U bent nu direct ingelogd en kunt gebruik maken van Mijn Antonius.

U kunt ook de handleiding ‘Inloggen’ met paginavoorbeelden raadplegen.

U gaat naar ‘Inloggen Mijn Antonius’. Op de welkomstpagina klikt u op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ of ‘Wachtwoord vergeten?’ Op deze pagina’s kunt u uw gebruikersnaam opvragen of uw wachtwoord opnieuw instellen.

U kunt ook de handleiding 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' met paginavoorbeelden raadplegen.

Een oorzaak kan zijn dat er nog geen mobiel telefoonnummer van u geregistreerd is in het ziekenhuis of dat er bij het invoeren van uw gegevens een typefout is gemaakt. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00 (tussen 08.30 en 17.00 uur).

Ja, dat is mogelijk. Een familielid, kennis of iemand anders zijn waarvoor u zorgt kan u machtigen om zijn/haar gegevens in te zien. Uiteraard moet deze persoon daarvoor toestemming geven. 

Om toegang aan te vragen tot het Mijn Antonius-account van iemand anders downloadt u dit formulier (dit is ook verkrijgbaar bij de Centrale Receptie in onze ziekenhuizen).  

Het ingevulde en ondertekende formulier levert u persoonlijk en samen met degene waarvan u toegang tot het dossier wilt krijgen, in bij de Centrale Receptie in het ziekenhuis.

Hierbij is het nodig dat wij u beiden identificeren aan de hand van een geldig legitimatiebewijs.

Wat heeft u nodig?

Om gebruik te kunnen maken van Mijn Antonius heeft u een e-mailadres en een 06-nummer nodig. Hiermee vraagt u een activeringscode aan die u nodig heeft om een account aan te maken.

Beperkt of volledig account

Uw medische gegevens zijn alleen van u. Wij vinden het belangrijk daar zeer zorgvuldig mee om te gaan. Daarom krijgt u pas volledige toegang tot Mijn Antonius als wij u IN het ziekenhuis persoonlijk kunnen identificeren.

U kunt ervoor kiezen om vanuit huis alvast een beperkt account voor Mijn Antonius aan te maken. Daarmee kunt u in Mijn Antonius alleen afspraken maken en vragenlijsten invullen. Tijdens uw eerstvolgende bezoek aan het St. Antonius kunnen wij u, na identificatie, volledige toegang geven. U geeft ons hiervoor dan persoonlijk toestemming. 

Hieronder leest u welke stappen u doorloopt om een volledig of beperkt account aan te maken.

Mijn Antonius met volledige toegang

Activeringscode IN het ziekenhuis aanvragen

U kunt alleen op werkdagen een volledig account aanvragen.

Om Mijn Antonius met volledige toegang aan te vragen, doorloopt u de volgende stappen:

  • Vraag aan de inschrijfbalie bij de centrale receptie naar Mijn Antonius en identificeer u met een geldig identiteitsbewijs. Deze balie is maandag t/m vrijdag geopend van 8.00-16.30 uur.
  • Geef uw 06-nummer en e-mailadres door aan de medewerker.
  • U ontvangt een activeringscode van ons. Met deze code kunt u zelf online een account aanmaken.
  • Ga daarvoor naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
  • Klik op ‘Account aanmaken’ en volg de stappen op het scherm.

Hier leest u wat u met een volledig account allemaal kunt zien en doen in Mijn Antonius.

Mijn Antonius met beperkte toegang

Activeringscode thuis aanvragen

Om Mijn Antonius met beperkte toegang aan te vragen, doorloopt u de volgende stappen:

  • Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
  • Klik op ‘Account aanmaken’.
  • Klik rechts op de button ‘Activeringscode aanvragen’ en vul uw persoonlijke gegevens in.
  • U ontvangt binnen enkele minuten per e-mail een activeringscode. (Bent u nog geen patiënt in ons ziekenhuis? Dan moeten wij u eerst nog inschrijven en ontvangt u op werkdagen binnen 24 uur een activeringscode per e-mail. Met deze code kunt u zelf online een account aanmaken.)
  • Ga verder op https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
  • Klik op ‘Account aanmaken’ en volg de stappen op het scherm.

Met een beperkt account kunt u:

  • Afspraken maken
  • Vragenlijsten invullen.

Tijdens uw eerstvolgende bezoek aan het St. Antonius kunnen wij u, na identificatie, volledige toegang geven.

Let op: uw activeringscode is na ontvangst 14 dagen geldig. Maak uw account daarom graag binnen 2 weken na ontvangst van deze code aan.

Veelgestelde vragen

Op de pagina veelgestelde vragen en antwoorden vindt u een antwoord op de overige meest gestelde vragen over Mijn Antonius. 

Mijn Antonius Helpdesk

Staat uw vraag er niet bij of heeft u meer hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn

Antonius Helpdesk via:

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.
Terug naar boven