Drs. E.C.G. (Esther) van Duinen

Fertiliteitsarts

Na te hebben gewerkt op de afdeling gynaecologie en verloskunde, besloot ik dat ik onder andere meer patiëntencontact wilde. Als fertiliteitsarts heb ik dat intensievere patiëntencontact gevonden. Ik vind het belangrijk en motiverend om mensen die zich kwetsbaar moeten opstellen, zo goed mogelijk te kunnen begeleiden en helpen. Ongewenste kinderloosheid en het eventuele behandeltraject dat volgt is vaak een emotionele achtbaan waarbij ik, door het bieden van steun, informatie en begrip, de nodige begeleiding hoop te kunnen geven.

Werkervaring

• 2017 - heden: fertiliteitsarts bij het St. Antonius Ziekenhuis
  • 2016 – 2017: arts-assistent niet in opleiding tot gynaecoloog in het Diakonessenhuis te Utrecht
  • 2015 – 2016: arts-assistent niet in opleiding tot gynaecoloog in het Ikazia ziekenhuis te Rotterdam