Nieuwsoverzicht Onderzoeksfonds

Nellie van Duuren steunt onderzoeksfonds

Wie steunt Nellie bij haar sponsortocht?

Nellie van Duuren
Nellie van Duuren op pad.

Het St. Antonius Onderzoeksfonds heeft duizenden donateurs die structureel en incidenteel het fonds steunen. Nellie van Duuren doet allebei. Op 17 december loopt zij de Linschotenloop en laat zich daarvoor sponsoren, ten bate van het fonds.

Van Duuren: ,,Ik ben nog niet zo lang donateur van het Onderzoeksfonds. Ik ben donateur geworden, omdat ik vanaf 2020 al met enige regelmaat in het ziekenhuis kom. Ik ben dankbaar wat het St. Antonius Ziekenhuis voor me heeft gedaan. Dat geeft mij de aanleiding iets terug te willen doen. Op Facebook las ik over het Onderzoeksfonds en wat zij doen en toen bedacht ik dat ik dit wilde steunen. Een goed goed-doel!"

Door haar bekkenklachten gaat het lopen nog niet zoals ze Van Duuren wil, maar ze boekt vooruitgang. ,,Voor mijn klachten liep ik wel 25 km en wil dit weer opbouwen. Inmiddels kan ik weer redelijk lopen en haal ik de 15 km. Wanneer ik mijn eigen herstel koppel aan een wandelevenement geeft me dit extra energie en kan ik ook beter aangegeven waarom mensen me kunnen sponsoren. Ik hoop met deze loop €500 op te halen voor onderzoek in het St. Antonius ziekenhuis.

De laatste keer dat ik bij een evenement van het Onderzoeksfonds was, ging het over patiënten met een delier en heupfractuur vanuit de Traumageriatrie. Mijn moeder heeft in 2021 een val gemaakt met gebroken bovenbeen en beschadigde heupprothese tot gevolg. Ze had daarbij ook alle kenmerken van een delier. De impact die het Onderzoeksfonds maakt op de verschillende ziektebeelden komt zo dichtbij je eigen omgeving. Heel herkenbaar."

Steun Nellie met haar sponsorloop en scan de QR code voor online donatie of kijk hierU kunt ook een bedrag overmaken op rekeningnummer NL48 RABO 0130661295 t.a.v. St. Antonius Onderzoeksfonds.

QRonderzoeksfonds