Nieuwsoverzicht Onderzoeksfonds

Voor wie het gemist heeft: terugblik op tien jaar Onderzoeksfonds in woord en beeld

Video Jubileum-symposium

saof_quicksel_0005_ps1a1198 (1)

Op 26 oktober vierden we als St. Antonius Onderzoeksfonds ons 10-jarig jubileum in het sfeervolle AFAS Theater te Leusden. Velen kwamen om ons jubileum mee te vieren en te horen welk verschil wetenschappelijk onderzoek binnen het St. Antonius Ziekenhuis maakt voor onze patiënten.

Heeft u dit moment gemist of wilt u terugkijken? Bekijk de aftermovie en krijg een impressie van deze inspirerende middag die onder andere werd gevuld door verschillende vooraanstaande sprekers. Stuk voor stuk vertelden zij over de impact van wetenschappelijk onderzoek binnen hun vakgebied, wat door het St. Antonius Onderzoeksfonds wordt ondersteund. Inmiddels dus al meer dan 10 jaar!

Mocht u het totaal nog eens terug willen kijken; Het gehele theater programma is opgenomen en te zien via deze link(externe link)

Wilt u nu nóg meer en als eerste weten wat er allemaal speelt binnen het wetenschappelijk onderzoek van het St. Antonius Ziekenhuis? Volg dan Ga dan onze onlangs opgezette social media volgen. U vindt ons op LinkedIn(externe link)Facebook(externe link) en Instagram(externe link). Like en deel onze kanalen en berichten om zo zelf periodiek op de hoogte te worden gebracht en samen nog meer mensen te kunnen bereiken en informeren over het Onderzoeksfonds. Geef het door!

Hartelijk dank voor uw steun, waarmee u de eerste 10 jaar tot een succes heeft gemaakt. Op naar de volgende 10 jaar met nog meer impact voor onze patiëntenzorg!

Met vriendelijke groet,

Michiel van de Riet