Onderzoeksfonds

Daarom is het St. Antonius Onderzoeksfonds nodig

Samen met u de zorg voor patiënten beter maken!

Het St. Antonius Onderzoeksfonds maakt onderzoek mogelijk in ons ziekenhuis. Onderzoek dat belangrijk is voor de ontwikkeling van nieuwe en betere behandelingen. Behandelingen die bijdragen aan de kwaliteit van leven van patiënten. Daar maken wij ons sterk voor, samen met u.

Wij vinden dat er nog teveel ziekten zijn die we niet of onvoldoende kunnen behandelen, laat staan genezen. Alleen met steeds weer nieuw onderzoek kunnen we nieuwe inzichten krijgen in deze ziekten. Met die nieuwe inzichten kunnen we nieuwe en betere medicijnen ontwikkelen. Of behandelmethoden realiseren die effectiever en hopelijk ook minder belastend zijn voor de patiënt.

Wij geloven in onderzoek. Alleen onderzoek helpt de zorg vooruit. Voordat een nieuwe  behandeling in de praktijk gebracht kan worden, moet eerst onderzocht worden of het goed werkt, veilig is of er bijwerkingen zijn. Hier is geld voor nodig. Omdat wij geen academisch ziekenhuis zijn, krijgen wij dit geld niet van de Nederlandse overheid. En daarom hebben we ons in 2010 sterk gemaakt voor het St. Antonius Onderzoeksfonds. Wij willen namelijk wel onderzoek. Wij geloven in onderzoek, om de kwaliteit van leven van onze patiënten te verbeteren.

Gelooft u ook hierin? Steun ons dan. U helpt niet alleen uzelf, maar ook anderen.

Alvast bedankt!

Ja, ik wil graag doneren!