Nieuwsoverzicht Diabetes Centraal (diabeteszorg voor kinderen)

Symposium ‘Diabetes en Gedrag’ van dinsdag 10 maart gaat niet door

Het St. Antonius Ziekenhuis vindt het van groot belang om zijn patiënten en medewerkers goed te beschermen tegen het risico op verspreiding van het coronavirus. Veel van onze patiënten zijn vaak bijzonder kwetsbaar en onze medewerkers zijn onmisbaar: continuïteit van zorg is immers essentieel voor ons. De Raad van Bestuur van het St. Antonius Ziekenhuis heeft daarom op advies van ons Operationeel Team Corona besloten om het symposium ‘Diabetes en Gedrag’ van dinsdag 10 maart, waaraan u zou deelnemen, niet door te laten gaan.

U ontvangt dit bericht kort voor 10 maart. Hoewel wij naar alle deelnemers een annuleringsbericht mailen, kunnen we ons voorstellen dat niet iedereen dit bericht op tijd zal lezen. Onze excuses hiervoor. Als symposiumcommissie vinden we het erg jammer dat we de bijeenkomst moeten annuleren. We realiseren ons dat dit besluit voor sommigen wellicht toch onverwacht is. Graag vragen wij uw begrip hiervoor. Binnenkort zullen we u informeren over de verdere verloop. Hoewel het de intentie is om het symposium naar een latere datum te verplaatsen, kunnen we hier op dit moment nog geen verdere concrete uitwerking aan geven.

Vragen?

Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Jannet Saarloos.