Meer dan 100.000 patiënten gebruiken Mijn Antonius

mijn-antonius-ruim-100.000-gebruikers

Steeds meer patiënten gebruiken ons patiëntportaal Mijn Antonius om zelf vanuit huis hun eigen zorg te regelen. Inmiddels maken meer dan 100.000 patiënten er al gebruik van. Profiteert u al van het gemak van Mijn Antonius?

Wat kunt u in Mijn Antonius doen

Voor al onze patiënten staat online een persoonlijk, beveiligd Mijn Antonius-portaal klaar. U hoeft alleen toegang aan te vragen. Nadat u in het ziekenhuis geïdentificeerd bent, kunt u vanuit huis in Mijn Antonius uw medisch dossier inzien en eenvoudig uw eigen zorg regelen op een moment dat het u uitkomt.

Zo vindt u er onder meer een overzicht van uw afspraken en uw behandelteam en kunt u uw onderzoeksuitslagen inzien. Ook kunt u op een veilige manier een bericht sturen aan uw zorgverlener(s).  Daarnaast maakt Mijn Antonius het voor u mogelijk dat u minder vaak hoeft te bellen of naar het ziekenhuis hoeft te komen. In deze tijd is het nodig om soms meer zorg op afstand te verlenen. Mijn Antonius helpt om onze zorg op afstand voor u toegankelijker te maken. Uw medische informatie in Mijn Antonius kan u helpen om u voor te bereiden op uw telefonische afspraak of videoafspraak met uw arts. Ook kunnen we u gemakkelijker uitnodigen voor een digitale voorlichtingsbijeenkomst (webinar).

Wilt u ook gebruik maken van uw Mijn Antonius-portaal?

Dat kan heel eenvoudig als u een activeringscode heeft. Deze kunt u aanvragen aan de balie in het ziekenhuis, u kunt de activeringscode uit uw afspraakbevestigingsbrief gebruiken of u vraagt online een activeringscode(externe link) aan. Daarna kunt u met deze code online de toegang tot uw eigen portaal activeren.

Toegang tot uw Mijn Antonius-portaal activeren(externe link)

Mijn Antonius via uw mobiel

U kunt ook via uw mobiel in Mijn Antonius. Hiervoor downloadt u de app MyChart uit de appstore/Google play op uw telefoon. U logt op deze beveiligde app op dezelfde manier in als op uw laptop/pc en u kunt op de app vrijwel hetzelfde als via uw laptop/pc.

Meer informatie

Lees verder over wat u kunt in Mijn Antonius en hoe u toegang krijgt tot uw portaal of bekijk ons filmpje op Youtube(externe link).