17 juli - 11 augustus: na 19.00 uur geen trams tussen Nieuwegein Centrum en IJsselstein/Nieuwegein-Zuid

Werkzaamheden trambaan Nieuwegein

wegwerkzaamheden

Tussen 17 juli en 11 augustus wordt de overgang van de trambaan bij tramhalte Nieuwegein Centrum aangepast. Op werkdagen na 19.00 uur rijden dan geen trams tussen Nieuwegein Centrum en IJsselstein/Nieuwegein Zuid.

Reizigers kunnen gebruik maken van vervangend busvervoer. Deze bus stopt niet bij het St. Antonius Ziekenhuis. U kunt vanaf de tramhalte 'Nieuwegein City' de groene bordjes volgen naar het ziekenhuis. Overdag en op zaterdag/zondag rijden de trams volgens de normale (zomer)dienstregeling.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie op de website van U-OV of raadpleeg de dienstregeling in deze lijnfolder of in de reisplanner.