Onderzoeksfonds zoekt bevlogen bestuurders

Sinds de oprichting in 2010 van het St. Antonius Onderzoeksfonds hebben meerdere personen bijgedragen aan het bestuur. Enkelen vanuit hun rol binnen het ziekenhuis en anderen vanuit interesse en betrokkenheid als donateur.

Bestuursleden St. Antonius Onderzoeksfonds gezocht

Het St. Antonius Onderzoeksfonds is op zoek naar 2 nieuwe bestuursleden.

Het St. Antonius Onderzoeksfonds maakt wetenschappelijk onderzoek mogelijk door dit financieel te steunen en te delen. Wetenschappelijk onderzoek en innovatie zijn van groot belang voor het verkrijgen van meer kennis over verschillende ziektebeelden en het ontwikkelen van nieuwe behandelmogelijkheden. We zijn ervan overtuigd dat we mensen slimmer beter kunnen maken door te blijven investeren in wetenschappelijk onderzoek.

Binnen het bestuur van de stichting St. Antonius Onderzoeksfonds is een vacature voor de functie van penningmeester en voorzitter. Het St. Antonius Onderzoeksfonds heeft een bestuur 'op afstand'. Hierbij is de dagelijkse verantwoordelijkheid voor de stichting gedelegeerd aan de directeur. Het St. Antonius Onderzoeksfonds werkt met een algemeen en dagelijks bestuur. Het algemeen bestuur is breed samengesteld en vertegenwoordigt het ziekenhuis, terwijl het dagelijks bestuur zich (vooral) met de dagelijkse gang van zaken bezig houdt.

In de bijlage staan beide vacatures. Neem voor meer informatie of het stellen van vragen contact met ons op:

Dhr. Michiel van de Riet (Directeur)

Mail; m.van.de.riet@antoniusziekenhuis.nl

Telefoon; 06-21315244