Webinar alvleesklierkanker (pancreaskanker)

Webinar voor patiënten en hun naasten over alvleesklierkanker en voorstadia van alvleesklierkanker

Op maandag 14 juni van 19.00 - 20.15 uur organiseert het Regionaal Academisch Kankercentrum Utrecht (RAKU), onderdeel van Oncomid, een webinar voor patiënten en hun naasten over alvleesklierkanker en voorstadia van alvleesklierkanker.

Bekijk de opname van de webinar

MDL-arts Robert Verdonk en internist-oncoloog Maartje Los van het St. Antonius Ziekenhuis geven samen met collega's van het UMCU uitleg over diverse aspecten van alvleesklierkanker en de behandeling. Zij bespreken onder andere pijnbestrijding, voedingspatroon, de rol van operaties, deelname aan wetenschappelijk onderzoek, het palliatieve traject en psychosociale zorg.

aanmelden is mogelijk via patienteninformatiebijeenkomst-2@umcutrecht.nl