Wegwerkzaamheden rond ziekenhuizen in Utrecht en Nieuwegein

Houdt rekening met een langere reistijd

wegwerkzaamheden

Wegwerkzaamheden in de omgeving van onze ziekenhuizen in Utrecht en Nieuwegein beperken volgende week onze bereikbaarheid.

In Utrecht kunnen patiënten en bezoekers te maken krijgen met afsluitingen van de Leidsche Rijntunnel in de A2 voor onderhoudswerkzaamheden. De tunnel is tussen 23.00 en 05.00 uur ‘s nachts gedeeltelijk gesloten. We vragen u hiermee rekening te houden als u in deze periode ‘s nachts naar ons ziekenhuis moet. Houd rekening met hinder en extra reistijd.

Planning van de werkzaamheden aan de Leidsche Rijntunnel:

• maandag 23 januari 23.00 uur tot dinsdag 24 januari 05.00 uur
    Afsluiting: Leidsche Rijn Tunnel, parallelbuis richting Nieuwegein/'s Hertogenbosch
    Omleiding: het verkeer richting ‘s-Hertogenbosch wordt omgeleid via de A2 aansluiting 5 Breukelen en via de hoofdrijbaan A2 Rechts.
  • dinsdag 24 januari 23.00 uur tot woensdag 25 januari 05.00 uur
    Afsluiting: Leidsche Rijn Tunnel, hoofdbuis richting Nieuwegein/'s Hertogenbosch
    Omleiding: het verkeer richting ‘s-Hertogenbosch wordt omgeleid via parallelrijbaan West van de Leidsche Rijntunnel.
  • woensdag 25 januari 23.00 uur tot donderdag 26 januari 05.00 uur
    Afsluiting: Leidsche Rijn Tunnel, parallelbuis richting Amsterdam
    Omleiding: het verkeer richting Amsterdam wordt omgeleid via af en toerit 5, en route B en U20.
  • donderdag 26 januari 23.00 uur tot vrijdag 27 januari 05.00 uur
    Afsluiting: Leidsche Rijn Tunnel, hoofdbuis richting Amsterdam
    Omleiding: het verkeer richting Amsterdam wordt omgeleid via parallelrijbaan Oost van de Leidsche Rijntunnel.

Tijdens de onderhoudswerkzaamheden wordt het verkeer tijdelijk omgeleid door middel van gele informatieborden. Voor meer informatie, check de website van Rijkswaterstaat.

Vertraging door graafwerk

Van 25 tot 31 januari 2023 zijn er graafwerkzaamheden naast het St. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein. Hierdoor is de inrit van de hoofdingang en de fietsenstalling tijdelijk versmald, maar wel bereikbaar. Houd rekening met een iets langere reistijd.