Voorlichtingsfilmpjes

Over de rol van de apotheek in het ziekenhuis

Wat doet de ziekenhuisapotheker voor mij als patiënt?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over De rol van de ziekenhuisapotheker te bekijken.

Wie bewaakt mijn medicijngebruik tijdens mijn opname?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over Controle op het medicijngebruik en opname te bekijken.

Wie bewaakt dat ik voor mijn behandeling altijd de juiste medicatie krijg?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over Bewaking van medicijnen en levering te bekijken.

Wie bewaakt mijn medicijngebruik als ik op de Intensive Care lig?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over Extra aandacht voor de Intensive Care te bekijken.

Hoe weet mijn arts welke dosering voor mij de juiste is?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over Controle van de juiste dosis in het bloed te bekijken.

Hoe weet de arts of een bepaald medicijn bij mij werkt of niet?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over DNA en medicijnen op maat te bekijken.

Worden mijn medicijnen in het ziekenhuis op maat klaargemaakt?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over Medicijnen op maat klaarmaken te bekijken.

Kan een behandeling met bepaalde medicijnen ook thuis plaatsvinden?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over Thuisbehandeling met medicatie te bekijken.

Hoe houd ik overzicht op mijn medicijngebruik na ontslag uit het ziekenhuis?

Klik hier om naar Youtube te gaan om de film over Ondersteuning en vastlegging bij ontslag te bekijken.