Leveranciers

Waaraan moet een factuur voldoen?

Bent u leverancier en stuurt u ons een factuur? Een factuur wordt uitsluitend in behandeling genomen als deze aan onderstaande voorwaarden en wettelijke eisen voldoet:

• Richt de factuur aan:
    • St. Antonius Ziekenhuis
    • T.a.v. de crediteurenadministratie
    • Postbus 2500
    • 3430 EM Nieuwegein
  • Vermeld indien nodig onze gegevens:
    • KvK-nummer 41177415
    • BTW-nummer NL002884136B01
    • IBAN NL54RABO0130282111
  • Mail de factuur naar: facturen.saz@antoniusziekenhuis.nl
    • Let op: 1 factuur inclusief de bijlagen in pdf (alleen facturen, tekst en/of aanmaningen nemen we niet in behandeling).
  • Vermeld op de factuur een ordernummer, kostenplaats of projectnummer.
  • De factuur moet voldoen aan de wettelijke eisen, zoals de vermelding van het btw- en KVK-nummer. Bekijk hier de wettelijke factuureisen.

Facturen die per post gestuurd worden, worden niet in behandeling genomen. Facturen die niet aan bovenstaande voorwaarden en wettelijke eisen voldoen, worden ook niet in behandeling genomen.

Wij wijzen u erop dat het e-mailadres facturen.saz@antoniusziekenhuis.nl een no-reply adres is, waarmee alleen nieuwe facturen naar ons boekhoudsysteem kunnen worden gestuurd.

Vragen?

Heeft u een vraag over de status van een factuur? Neem dan contact op met de crediteurenadministratie via crediteurenadministratie@antoniusziekenhuis.nl of 088 320 85 10.