Home Research & Development

Loupe wetenschappelijk magazine

Loupe is het wetenschappelijk magazine van het St. Antonius Ziekenhuis. Naast artikelen over wetenschap en innovatie in het St. Antonius Ziekenhuis, biedt het Loupe magazine ook ruimte voor actualiteit en opinie. Met dit blad voor zorgprofessionals willen we meer bekendheid geven aan de wetenschappelijke en innovatieve activiteiten in het St. Antonius en zo kruisbestuiving stimuleren, zowel intern als extern.

Loupe verschijnt vier maal per jaar en is digitaal beschikbaar, zowel de meest recente uitgave als de eerder verschenen versies. De gedrukte versie wordt intern, maar ook buiten het St. Antonius verspreid, onder andere aan huisartsen in de regio en samenwerkende ziekenhuizen (Santeon en STZ).

Heeft u vragen of opmerkingen, wilt u reageren op een artikel, publiceren in de Loupe, of de Loupe op papier ontvangen, neem dan contact op met de redactie.

Loupe uitgaven

Hier kunt u alle uitgaven van de Loupe downloaden.

Jaargang 2023

Jaargang 2022

Jaargang 2021

Jaargang 2020