Zo gebruikt u Mijn Antonius

Herhaalrecept aanvragen in Mijn Antonius

U kunt in Mijn Antonius een herhaalrecept aanvragen voor medicijnen die door een zorgverlener in het ziekenhuis zijn voorgeschreven.

Als de medicatie door uw huisarts is voorgeschreven, dan neemt u contact op met uw huisarts voor een herhaalrecept.

Hier kunt u een herhaalrecept aanvragen

Hiervoor klikt u in Mijn Antonius op Menu, vervolgens op medicijnen. Hier vindt u een overzicht van uw medicijnen die bij ons bekend zijn. Met de knop herhaalrecept aanvragen vraagt u een herhaling van het medicijn aan.

Veelgestelde vragen

U kunt alleen een herhaalrecept aanvragen voor medicatie die door een zorgverlener in het ziekenhuis is voorgeschreven. Indien de medicatie door uw huisarts is voorgeschreven, dan neemt u contact op met uw huisarts voor een herhaalrecept.

Uw zorgverlener beoordeelt binnen 5 werkdagen uw aanvraag. Na goedkeuring ontvangt u een bericht via Mijn Antonius. 2 werkdagen na ontvangst van het bericht kunt u uw medicatie ophalen bij uw apotheek.

Bij het aanvragen van het herhaalrecept kunt u zelf aangeven bij welke apotheek u de medicatie wilt ophalen.

Mijn Antonius is een portaal dat specifiek door patiënten gebruikt kan worden. Uw apotheek kan dus niet via Mijn Antonius toegang krijgen tot uw dossier.

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven