Agenda-overzicht

'Spoedzorg voor kinderen goed geregeld'

Praat mee tijdens ons groepsgesprek

Voeg toe aan agenda

Een bezoek aan het ziekenhuis kan voor een kind best spannend zijn of indruk maken. Ook voor ouders. Helemaal wanneer er sprake is van spoed. Wat is voor uw kind belangrijk? En waar heeft u als ouder behoefte aan?

In aanloop naar de verhuizing van onze kinderafdeling naar locatie Utrecht, in 2024, gaan we graag hierover in gesprek met ouders.

Wilt u met ons meedenken en praten? Meld u dan aan voor het groepsgesprek op woensdag 12 april van 19.00 – 20.00 uur. We verwelkomen u graag op onze locatie aan de Soestwetering 1 in Utrecht.

Het maakt niet uit of u wel of geen ervaring heeft met (acute) kindzorg, alle ouders zijn welkom. We spreken graag in groepsverband met meerdere ouders tegelijk. Medewerkers van de afdeling Marketing & Communicatie van het ziekenhuis begeleiden het gesprek en in de tweede helft van de sessie sluiten ook artsen aan om eventuele specifieke vragen te beantwoorden.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar: onderzoek@antoniusziekenhuis.nl o.v.v. spoedzorg kinderen. We hebben ruimte voor maximaal 20 personen (vol = vol). Dus meld u snel aan! Na uw aanmelding, ontvangt u een e-mail van ons met meer informatie.

We kijken ernaar uit u te spreken op woensdag 12 april 2023!

St. Antonius Ziekenhuis
Afdeling marktonderzoek namens Kindergeneeskunde