Nieuws
18 juni 2021

Mijn Antonius is vernieuwd

Wat is er in Mijn Antonius veranderd?

Als u inlogt in Mijn Antonius, ziet u dat uw patiëntportaal is vernieuwd. De vormgeving is aangepast en er is een nieuwe menu-indeling. Het kan dus zijn dat iets op een andere plaats staat dan u gewend bent. Ook staat er op de homepage nu een tijdlijn met de meest actuele berichten voor u. 

Via de nieuwe menu-indeling heeft u vanaf nu eenvoudiger toegang tot uw geregistreerde gezondheidsproblemen via het menu ‘Gezondheidssamenvatting’ en tot uw medische voorgeschiedenis via het menu ‘Medische voorgeschiedenis’. Eerder kon u deze informatie al vinden in de download van uw Gezondheidssamenvatting en/of in de brieven van uw zorgverleners.

Het kan voorkomen dat u denkt dat de informatie in Mijn Antonius niet helemaal klopt of dat er woorden in staan die u niet herkent of begrijpt. We verzoeken u vriendelijk deze vragen of opmerkingen te bewaren tot uw volgende afspraak om samen te kijken of er iets aangepast of uitgelegd kan worden. Lees hier wat u verder kunt doen.

Meer weten over Mijn Antonius?

Lees hier meer over de vernieuwingen in Mijn Antonius. Heeft u andere informatie nodig over Mijn Antonius? Kijk dan verder op onze website. Of mail uw vraag naar mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of bel 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur). Onze medewerkers helpen u graag.