Al meer dan 175.000 patiënten gebruiken Mijn Antonius

Tekening: juichende vrouw achter computer met slingers en confetti

Steeds meer patiënten gebruiken ons patiëntportaal Mijn Antonius om zelf vanuit huis hun eigen zorg te regelen. Inmiddels zijn er ruim 175.000 Mijn Antonius-gebruikers. Profiteert u al van het gemak van Mijn Antonius?

Wat kunt u in Mijn Antonius doen?

Voor al onze patiënten staat online een persoonlijk, beveiligd Mijn Antonius-portaal klaar. U hoeft alleen toegang aan te vragen. Nadat u in het ziekenhuis geïdentificeerd bent, kunt u vanuit huis in Mijn Antonius delen van uw medisch dossier inzien en eenvoudig uw eigen zorg regelen op het moment dat het u uitkomt. Zo kunt u onder andere uw:

• onderzoeksuitslagen inzien;
  • medische gegevens bekijken;
  • afsprakenoverzicht inzien.

Ook kunt u via Mijn Antonius veilig een bericht sturen naar uw zorgverlener(s).
Verder kunt via Mijn Antonius onder andere uw persoonlijke gegevens, allergieën en medicatie controleren of herhaalrecepten aanvragen. De medische informatie in Mijn Antonius kan u helpen om u goed voor te bereiden op uw afspraak.

Waarom gebruikt Ingrid Mijn Antonius?

Mijn Antonius-gebruiker Ingrid vertelt waarom zij Mijn Antonius handig vindt. Bekijk haar verhaal op Youtube.

Ingrid thuis met laptop op schoot vertelt waarom zij Mijn Antonius handig vindt

Wilt u Mijn Antonius ook gebruiken?

Dat is heel eenvoudig. Gebruik de activeringscode uit uw afspraakbevestigingsbrief of vraag erom aan de balie in het ziekenhuis. U kunt ook online een activeringscode aanvragen, waarmee u toegang kunt krijgen tot uw eigen Mijn Antonius-portaal.

Toegang tot uw Mijn Antonius-portaal activeren

Mijn Antonius via uw mobiel

U kunt Mijn Antonius ook op uw mobiel of tablet gebruiken. Hiervoor downloadt u de app MyChart uit de appstore/Google play op uw telefoon. U logt op deze beveiligde app op dezelfde manier in als op uw laptop/pc en u kunt met de app vrijwel hetzelfde als via uw laptop/pc.

Meer informatie

Lees verder over wat u kunt in Mijn Antonius en hoe u toegang krijgt tot uw portaal.