Locatie Woerden

Met de auto naar St. Antonius Woerden

• Vanaf de A12 neemt u afslag 14 naar de N204 richting Linschoten/Woerden.
  • Bij de verkeerslichten aan het einde van de afslag houdt u rechts aan (Woerden).
  • Bij de volgende verkeerslichten gaat u rechtdoor.
  • Op de rotonde neemt u de 2e afslag naar de Middellandbaan.
  • Bij de volgende rotonde ziet u het ziekenhuis al rechts voor u. U neemt daar de 1ste afslag naar de de Polanerbaan.
  • Na ca. 100 meter slaat u linksaf en gaat u links het parkeer terrein op via de slagbomen.

Voor de meest actuele verkeerssituatie gebruikt u de ANWB routeplanner of kijkt u op www.vanAnaarBeter.nl, maar u kunt ook onderstaande routebeschrijving volgen.

Parkeren

Parkeren kan bij onze locatie in Woerden op het parkeerterrein voor de hoofdingang.

Parkeertarieven

• Binnen 15 minuten uitrijden:                          gratis
  • Elke 34 minuten (of gedeelte ervan):            1,50 euro
  • Maximaal dagtarief:                                        10 euro (bij 1 keer in- en uitrijden)

We realiseren ons dat een bezoek aan het ziekenhuis meestal niet voor het plezier is en dat parkeerkosten dan een onaangename bijkomstigheid kunnen zijn.
Onze parkeertarieven zijn vergelijkbaar met omliggende parkeerterreinen. Zo voorkomen we dat ander (winkelend) publiek op ons terrein parkeert en blijft plaats beschikbaar voor patiënten en bezoekers. De gelden gebruiken we voor onderhoud, beheer en schoonmaak van het parkeerterrein.

Helaas beschikken we (nog) niet over laadpalen op ons parkeerterrein. De dichtstbijzijnde laadpalen vindt u hier.

Halen en brengen

Bent u slecht ter been of een rolstoelgebruiker, dan kunt u voor de ingang in- en uitstappen. Binnen 15 minuten kan de bestuurder het terrein kosteloos verlaten met de parkeerkaart. U kunt zo nodig gratis gebruikmaken van onze rolstoelen en rollators.

Algemene parkeervoorwaarden

Het gebruik van de parkeervoorziening en fietsenstalling is geheel voor eigen risico. Het St. Antonius Ziekenhuis is niet aansprakelijk voor diefstal, verlies of schade van welke vorm dan ook. Voor uw en onze veiligheid houden wij toezicht door middel van camera’s.