Ziekenhuizen Patiënt Ervarings Meting

Veelgestelde vragen PEM

St. Antonius Ziekenhuis houdt één keer per jaar een patiëntervaringsonderzoek. We sturen uitnodigingsbrieven via de mail met daarin het verzoek deel te nemen aan dit onderzoek door het invullen van een online vragenlijst. Het doel van deze enquête is de patiëntervaring met het St. Antonius Ziekenhuis te meten om hiermee de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren. De vragen die worden gesteld gaan over het gehele zorgproces van bereikbaarheid, opname, zorg door artsen en verpleegkundigen tot en met ontslag en nazorg.

Bij het selecteren van patiënten gaan we uit van de meest recente, bij ons bekende informatie. Helaas kan het toch voorkomen dat er iets veranderd is in de persoonlijke situatie van een patiënt (bijvoorbeeld verhuizen of overlijden) wat helaas nog niet in onze systemen verwerkt is. Is dit het geval dan betreuren wij het ten zeerste dat wij deze patiënt hebben aangeschreven en verzoeken we patiënten of naasten  vriendelijk om de uitnodigingsbrief als niet verzonden te beschouwen. Onze excuses voor het ongemak.

U kunt contact opnemen de Helpdesk van Expoints door de uitnodigingsmail te beantwoorden.

U kunt alleen deelnemen als u een uitnodigingsmail heeft ontvangen. Door op de link in de uitnodigingsmail te klikken wordt u direct naar de vragenlijst gestuurd.

Dit kunt u doorgeven aan het St. Antonius ziekenhuis. Op deze pagina ziet u hoe u dat kunt doen: Hier toevoegen: Wijziging van persoonlijke gegevens.

Voor vragen kunt u e-mailen naar onderzoek@antoniusziekenhuis.nl (Marketing & Marktonderzoek).