Obesitascentrum

Samenwerking met Nederlandse Obesitas Kliniek

Het Obesitascentrum in het St. Antonius Ziekenhuis werkt samen met de Nederlandse Obesitas Kliniek (NOK) om mensen met (morbide) obesitas op een verantwoorde manier naar een gezond gewicht te leiden. Dit doen we via een persoonlijk en intensief traject op maat.

Logo Nederlandse Obesitas Kliniek (NOK)

De Nederlandse Obesitas Kliniek is de grootste zelfstandige kliniek voor het screenen en begeleiden van mensen met (morbide) obesitas. Zij doen dit al meer dan twintig jaar en werken nauw samen met topklinische ziekenhuizen zoals het St. Antonius.

Voorlichtingsbijeenkomsten

Wil je meer weten over de (operatieve) behandeling van obesitas (ernstig overgewicht)? Kom dan naar een van onze voorlichtingsbijeenkomsten. Je bent van harte welkom. In de agenda op onze website vind je meer informatie.

Ervaringen

Filmpjes (YouTube)