Patiëntenportaal Mijn Antonius

Sneller terecht voor uw afspraak

Heeft u al een afspraak bij de poli, maar wilt u graag eerder terecht? Dat kan met Sneller terecht. Via Mijn Antonius kunt uw afspraak toevoegen aan de Sneller-terechtlijst (of de polimedewerker heeft dit voor u gedaan). Staat u op deze lijst en komt er een plekje vrij in onze planning? Dan krijgt u deze afspraaktijd aangeboden automatisch aangeboden in Mijn Antonius. 

Wanneer is dit mogelijk?

Dit is mogelijk bij een gedeelte van de afspraken van de volgende poli's: 

  • Cardiologie
  • Chirurgie
  • KNO
  • Neurologie
  • Orthopedie
  • Urologie

 Zo werkt het

  • Als er een afspraak voor u is ingepland, vindt u deze in Mijn Antonius terug in uw afsprakenoverzicht ( menu > Overzicht afspraken). Klik op de  knop ‘Details’.
  • U bent nu bij de afspraakdetails. Ziet u hier de link  Deze afspraak toevoegen op de wachtlijst staan ( zie hieronder)? Dan kunt u deze afspraak toevoegen op de Sneller-terechtlijst. Als u telefonisch heeft ingepland, dan kan het zijn dat de polimedewerker dit al voor u heeft gedaan.
Sneller terecht - afspraakdetails met link
  • Komt er een plek vrij in onze planning? Dan krijgt u deze afspraaktijd aangeboden via Mijn Antonius. U krijgt dan een e-mail om u te laten weten dat er een aanbod voor u klaar staat.  Gebruikt u de Mijn Antonius-app? Dan krijgt u een melding op uw mobiel. Zo kunt u het aanbod voor een eerdere afspraaktijd nog sneller en makkelijker bekijken. 
Sneller terecht - mailbericht
  • Als u inlogt in Mijn Antonius ziet u in de tijdlijn op de startpagina het voorstel voor de nieuwe afspraaktijd. U kunt nu de nieuwe tijd accepteren of de bestaande tijd behouden. U vindt het aanbod ook via menu > Overzicht afspraken > de knop details bij de afspraak. U heeft 1,5 uur om op het aanbod te reageren. 
Sneller terecht - afspraakvoorstel tijdlijn
  • Reageer zo snel mogelijk. We bieden de nieuw afspraaktijd namelijk aan twee patiënten tegelijk aan. Zo is de kans te groter dat we iemand eerder kunnen helpen. Wie de nieuwe tijd als eerste accepteert, krijgt de afspraak.
  • Is de afspraaktijd niet meer beschikbaar? Dan ziet u dit aan onderstaande melding in uw tijdlijn op de startpagina. U ziet deze melding als
    • u het aanbod niet binnen 1,5 uur heeft bekeken en geaccepteerd of
    • de andere patiënt aan wie de afspraaktijd is aangeboden, de tijd al heeft geaccepteerd.
sneller terecht aanbod afspraak niet meer beschikbaar

Vragen over Mijn Antonius of hulp nodig?

Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • E-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Telefonisch: 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.

Hulp nodig bij gebruik computer, tablet, telefoon of Mijn Antonius? 

De vrijwilligers van het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO-punt) helpen u gratis verder. 

  • Waar?
    • Locatie Utrecht: 1e verdieping, naast de apotheek.
    • Locatie Nieuwegein: begane grond, achterin de wachtruimte bij de apotheek.
    • Een bibliotheek bij u in de buurt.
  • Wanneer?
    • Maandag, woensdag en vrijdag: 09.00 – 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: 13.00 – 15.00 uur

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven