Uw opname in Mijn Antonius

Uw dagindeling in 'Uw opname'

Uw dagindeling tijdens uw opname in Mijn Antonius

Uw dagindeling is te zien als uw agenda tijdens uw opname. U ziet de onderzoeken die voor u gepland zijn en de medicatie die voor u is gepland. 

Wanneer bekijk ik mijn dagindeling? 

U bekijkt uw dagindeling als u wilt weten wat er de komende dag(en) gaat gebeuren. Dit kan u helpen om te bepalen of u even van de verpleegafdeling weg kunt gaan, bijvoorbeeld om met uw naaste(n) naar het restaurant te gaan of om even te wandelen. Of om te bepalen op welk moment bezoek het beste uitkomt.  

Hoe bekijk ik mijn dagindeling? 

  • U vindt uw dagindeling op de startpagina, onder de titel Gebeurt binnenkort. 
Uw dagindeling bekijken tijdens uw opname
  • U bekijkt de informatie in uw dagindeling. 
  • Heeft u uw naaste(n) gemachtigd voor Mijn Antonius? Dan kunnen zij ook uw dagindeling bekijken.

Aandachtspunten 

  • U kunt zelf nog geen afspraken toevoegen aan uw dagindeling of uw dagindeling zelf aanpassen.  
  • Het is niet altijd mogelijk om rekening te houden met uw persoonlijke afspraken. 

Veelgestelde vragen

Nee, dat is helaas nog niet mogelijk. U vindt in uw dagindeling nu de geplande onderzoeken en de geplande medicatie. Verpleegkundige zorgtaken en afspraken van zorgverleners zoals fysiotherapeuten en diëtisten kunnen nog niet worden getoond. 

Nee, dat is niet mogelijk. Afspraken die wij voor u hebben gepland, kunt u niet verwijderen. Wilt u een afspraak aanpassen? Overleg dan met de verpleegkundige die voor u zorgt. 

U kunt 1 dag terug- en 1 dag vooruit kijken in uw dagindeling.

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven