Uw dagindeling in 'Mijn opname'

Uw dagindeling is te zien als uw agenda tijdens uw opname. U ziet de onderzoeken die voor u gepland zijn en de medicatie die voor u is gepland.
Wanneer bekijk ik mijn dagindeling?
U bekijkt uw dagindeling als u wilt weten wat er de komende dag(en) gaat gebeuren. Dit kan u helpen om te bepalen of u even van de verpleegafdeling weg kunt gaan, bijvoorbeeld om met uw naaste(n) naar het restaurant te gaan of om even te wandelen. Of om te bepalen op welk moment bezoek het beste uitkomt.
Hoe bekijk ik mijn dagindeling?
- U vindt uw dagindeling op de startpagina, onder de titel Planning.
- U bekijkt de informatie in uw dagindeling.
- Heeft u uw naaste(n) gemachtigd voor Mijn Antonius? Dan kunnen zij ook uw dagindeling bekijken.

Aandachtspunten
- U kunt zelf nog geen afspraken toevoegen aan uw dagindeling of uw dagindeling zelf aanpassen.
- Het is niet altijd mogelijk om rekening te houden met uw persoonlijke afspraken.
Veelgestelde vragen
Staan al mijn zorgafspraken in mijn dagindeling
Nee, dat is helaas nog niet mogelijk. U vindt in uw dagindeling nu de geplande onderzoeken en de geplande medicatie. Verpleegkundige zorgtaken en afspraken van zorgverleners zoals fysiotherapeuten en diëtisten kunnen nog niet worden getoond.
Kan ik zelf afspraken verwijderen of aanpassen in mijn dagindeling?
Nee, dat is niet mogelijk. Afspraken die wij voor u hebben gepland, kunt u niet verwijderen. Wilt u een afspraak aanpassen? Overleg dan met de verpleegkundige die voor u zorgt.
Hoeveel dagen kan ik voor- of achteruit kijken in mijn dagindeling?
U kunt 1 dag terug- en 1 dag vooruit kijken in uw dagindeling.
Vragen over Mijn Antonius of hulp nodig?
Neem contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- E-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Telefonisch: 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag 09.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur)
U kunt ook terecht bij de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag 08.00 - 16.30 uur). Hiervoor is geen afspraak nodig.
Hulp nodig bij gebruik computer, tablet, telefoon of Mijn Antonius?
De vrijwilligers van het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO-punt) helpen u gratis verder.
- Waar?
- Locatie Utrecht: 1e verdieping, naast de apotheek
- Locatie Nieuwegein: begane grond, achterin de wachtruimte bij de apotheek
- Een bibliotheek bij u in de buurt
- Wanneer?
- Maandag, woensdag en vrijdag: 09.00 – 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: 13.00 – 15.00 uur
Lees meer over welke gegevens de Mijn Antonius helpdesk nodig heeft om u te helpen
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het om uw eigen Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg, als het kan, een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.