Uw opname in Mijn Antonius

Voorlichting in 'Uw opname'

in Mijn Antonius

Mijn Antonius-app

In ' Uw opname' in Mijn Antonius zetten wij belangrijke informatie voor u klaar. Het is belangrijk dat u deze informatie leest. U helpt ons door ons te laten weten of u de informatie hebt begrepen of nog vragen heeft, zodat wij deze kunnen beantwoorden.

Wanneer bekijkt u de voorlichting in ' Uw opname' 

  • Sommige informatie is door Voorbereiding Opname voor u klaargezet. Deze kunt direct inzien in Mijn Antonius. 
  • Het kan zijn dat wij tijdens de opname extra informatie voor u klaarzetten. In dit geval krijgt u een melding dat er nieuwe voorlichting voor u klaarstaat in Mijn Antonius. U vindt deze informatie in 'Uw opname'.

Hoe werkt het?  

  • U kiest Voorlichting. 
  • U ziet de voorlichtingsmaterialen die voor u klaar staan. 
Voorlichting in Uw opname
  • U kiest de informatie die u wilt bekijken. 
  • U bekijkt de informatie
  • U laat uw zorgteam weten of u de informatie begrijpt of dat u nog vragen heeft. Dit doet u door op 1 van onderstaande knoppen te drukken. 
Laten weten of u de voorlichting in Uw opname heeft begrepen

 

  • Heeft u uw naaste(n) gemachtigd voor Mijn Antonius, dan kunnen zij deze informatie ook bekijken.

Aandachtspunten

  • Het kan zijn dat de voorlichting bestaat uit een link die u naar de folder op onze website leidt. 
  • U kunt de informatie dan op de website lezen of als bestand opslaan op uw telefoon of tablet. 
  • Als u klaar bent kunt u de browser sluiten en teruggaan naar de Mijn Antonius-app.
  • Uw naasten kunnen de informatie bekijken als u hen gemachtigd heeft, maar zij mogen de knoppen ‘Ik begrijp het’ of ‘Ik heb vragen’ alleen gebruiken als zij in uw plaats een antwoord geven. 

Veelgestelde vragen

U kunt uw vragen stellen aan de verpleegkundige die voor u zorgt. 

Ja, dat kunt duidelijk zien in het overzicht bij Voorlichting. Zie onderstaand voorbeeld. Het groende vinkje laat zien dat u de informatie heeft gelezen en begrepen. 

Voorlichting gezien in Uw opname

Bespreek dit met de verpleegkundige of met uw arts tijdens de visite. 

Meld dit probleem bij de verpleegkundige die voor u zorgt. 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven