Mijn opname in Mijn Antonius

Voorlichting in 'Mijn opname'

in Mijn Antonius

Mijn Antonius-app

In ' Mijn opname' in Mijn Antonius zetten wij belangrijke patiënteninformatie voor u klaar. Het is belangrijk dat u deze informatie leest. U helpt ons door ons te laten weten of u de informatie hebt begrepen of nog vragen heeft, zodat wij deze kunnen beantwoorden.

Wanneer bekijkt u de voorlichting in 'Mijn opname' 

  • Sommige informatie is door Voorbereiding Opname voor u klaargezet. Deze kunt direct inzien in Mijn Antonius.
  • Het kan zijn dat wij tijdens de opname extra informatie voor u klaarzetten. In dit geval krijgt u een melding dat er nieuwe voorlichting voor u klaarstaat in Mijn Antonius. U vindt deze informatie in 'Mijn opname'.

Hoe werkt het?  

  • U kiest in het menu voor Voorlichting. U ziet daarna een vergelijkbaar scherm: 
Voorlichting - algemeen scherm Mijn opname
  • U ziet de voorlichtingsmaterialen die voor u klaar staan.
    • U kiest de informatie die u wilt bekijken.
    • U bekijkt de informatie
    • U laat uw zorgteam weten of u de informatie begrijpt of dat u nog vragen heeft. Dit doet u door op 1 van onderstaande knoppen te drukken. 
Voorlichting Mijn opname - ik heb het begrepen
  • Heeft u uw naaste(n) gemachtigd voor Mijn Antonius, dan kunnen zij deze informatie ook bekijken.

Aandachtspunten

  • De meeste voorlichting bestaat uit een link die u naar de folder op onze website leidt.
  • U leest de informatie dan op onze website. U kunt de informatie hier ook als bestand opslaan op uw telefoon of tablet.
  • Als u klaar bent kunt u de browser sluiten en teruggaan naar de Mijn Antonius-app.
  • Uw naasten kunnen de informatie bekijken als u hen gemachtigd heeft, maar zij mogen de knoppen ‘Ik begrijp het’ of ‘Ik heb vragen’ alleen gebruiken als zij in uw plaats een antwoord geven. 

Veelgestelde vragen

U kunt uw vragen stellen aan de verpleegkundige die voor u zorgt. 

Ja, dat kunt duidelijk zien in het overzicht bij Voorlichting. Zie onderstaand voorbeeld. Het groende vinkje laat zien dat u de informatie heeft gelezen en begrepen. 

Voorlichting gezien in Uw opname

Bespreek dit met de verpleegkundige of met uw arts tijdens de visite. 

Meld dit probleem bij de verpleegkundige die voor u zorgt. 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 

    Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon? 

    De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.

    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven