Mijn opname in Mijn Antonius

Vragenlijsten in 'Uw opname'

in Mijn Antonius

Vragenlijst en Mijn Antonius

Tijdens uw opname zetten wij in 'Uw opname' verschillende vragen- en/of invullijsten voor u klaar. Welke en hoeveel dit er zijn hangt af van uw persoonlijke situatie. Het invullen van deze lijsten geeft u en ons inzicht in uw gezondheid.

U helpt ons hiermee, omdat deze informatie direct voor ons beschikbaar is in uw medisch dossier. Bepaalde vragen hoeven we daardoor niet meer persoonlijk aan u te stellen. Ook kunnen we de informatie ook nauwkeurig in tijd bijhouden.  

Wanneer gebruikt u vragen- en invullijsten in 'Uw opname'? 

U vult de vragen- en/of invullijst in op de wijze die wordt vermeld in de vragenlijst. Er zijn verschillende soorten vragenlijsten. Sommige vult u 1 x in en verstuurt u, waarna u hier niets mee hoeft te doen. Andere blijven openstaan. Deze vult u aan elke keer nadat u iets heeft gedaan. 

Hoe werken vragenlijsten in 'Uw opname'? 

Openstaande vragen- en/of invullijst 

  • U kiest Vragenlijsten.
  • U ziet 1 of meer vragen- en/of invullijsten. 
  • U kiest de lijst die u wilt beantwoorden of invullen.
  • Lees verder bij het kopje Vragen- en/of invullijst beantwoorden

Deze vragenlijsten blijven voor u beschikbaar tijdens uw opname: 

  • Pijnmeting. 
  • Invullijst ontlasting en urine. 
  • Invullijst zorgtaken.

Nieuwe vragenlijst

  • U krijgt een pushbericht of e-mail met de melding dat er een nieuwe vragenlijst voor u klaar staat. 
  • U logt in op Mijn Antonius. 
  • U komt in Uw opname.
  • U kiest Vragenlijsten in het menu.
  • U ziet daar de vragenlijst.
  • Lees verder bij Vragen- en/of invullijst beantwoorden

Vragen-  en/of invullijst beantwoorden

  • U leest de toelichting op de vragen- en/of invullijst.
  • U beantwoordt de vragen of vult de gevraagde gegevens in. 
  • U drukt op de oranje knop Doorgaan.
  • U ziet een overzicht van de vragen en antwoorden. 
  • Staat alles goed? Druk op de oranje knop Verzenden.
  • U ziet op het scherm dat uw vragenlijst is verstuurd. 
  • Uw antwoorden worden opgeslagen in uw medisch dossier. 

Aandachtspunten

  • Uw arts of verpleegkundigen gebruiken uw antwoorden om in te schatten hoe het met u gaat of wat u nodig heeft. Zij zullen uw antwoorden niet (altijd) apart met u bespreken, maar actie ondernemen als dit nodig is.  
  • U kunt de vragenlijst en de antwoorden altijd terugkijken in het menu Vragenlijsten. 

Meer weten over vragenlijsten in Mijn Antonius? 

•    Bekijk de pagina Afspraak voorbereiden in Mijn Antonius. Kijk bij de stap Vragenlijst invullen. 
 

Veelgestelde vragen

Dat is niet mogelijk.  U kunt een eerder ingevulde vragenlijst niet meer aanpassen.     

Nee, dat is niet mogelijk. U vindt u vragenlijsten altijd terug in het menu vragenlijsten. U kunt ook op het zoekvenster bovenaan het menu naar de vragenlijst zoeken. 

Uw antwoorden worden opgeslagen in uw medisch dossier. De arts en/of verpleegkundige bekijkt deze en onderneemt hierop alleen actie als dit nodig is. De ingevulde vragenlijsten worden dus alleen met u besproken als hier vragen over zijn of als uw antwoorden hiertoe aanleiding geven. 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 

    Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon? 

    De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.

    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven