Vragenlijsten in 'Uw opname'
in Mijn Antonius

Tijdens uw opname zetten wij in 'Uw opname' verschillende vragen- en/of invullijsten voor u klaar. Welke en hoeveel dit er zijn hangt af van uw persoonlijke situatie. Het invullen van deze lijsten geeft u en ons inzicht in uw gezondheid.
U helpt ons hiermee, omdat deze informatie direct voor ons beschikbaar is in uw medisch dossier. Bepaalde vragen hoeven we daardoor niet meer persoonlijk aan u te stellen. Ook kunnen we de informatie ook nauwkeurig in tijd bijhouden.
Wanneer gebruikt u vragen- en invullijsten in 'Uw opname'?
U vult de vragen- en/of invullijst in op de wijze die wordt vermeld in de vragenlijst. Er zijn verschillende soorten vragenlijsten. Sommige vult u 1 x in en verstuurt u, waarna u hier niets mee hoeft te doen. Andere blijven openstaan. Deze vult u aan elke keer nadat u iets heeft gedaan.
Hoe werken vragenlijsten in 'Uw opname'?
Openstaande vragen- en/of invullijst
- U kiest Vragenlijsten.
- U ziet 1 of meer vragen- en/of invullijsten.
- U kiest de lijst die u wilt beantwoorden of invullen.
- Lees verder bij het kopje Vragen- en/of invullijst beantwoorden.
Deze vragenlijsten blijven voor u beschikbaar tijdens uw opname:
- Pijnmeting.
- Invullijst ontlasting en urine.
- Invullijst zorgtaken.
Nieuwe vragenlijst
- U krijgt een pushbericht of e-mail met de melding dat er een nieuwe vragenlijst voor u klaar staat.
- U logt in op Mijn Antonius.
- U komt in Uw opname.
- U kiest Vragenlijsten in het menu.
- U ziet daar de vragenlijst.
- Lees verder bij Vragen- en/of invullijst beantwoorden.
Vragen- en/of invullijst beantwoorden
- U leest de toelichting op de vragen- en/of invullijst.
- U beantwoordt de vragen of vult de gevraagde gegevens in.
- U drukt op de oranje knop Doorgaan.
- U ziet een overzicht van de vragen en antwoorden.
- Staat alles goed? Druk op de oranje knop Verzenden.
- U ziet op het scherm dat uw vragenlijst is verstuurd.
- Uw antwoorden worden opgeslagen in uw medisch dossier.
Aandachtspunten
- Uw arts of verpleegkundigen gebruiken uw antwoorden om in te schatten hoe het met u gaat of wat u nodig heeft. Zij zullen uw antwoorden niet (altijd) apart met u bespreken, maar actie ondernemen als dit nodig is.
- U kunt de vragenlijst en de antwoorden altijd terugkijken in het menu Vragenlijsten.
Meer weten over vragenlijsten in Mijn Antonius?
• Bekijk de pagina Afspraak voorbereiden in Mijn Antonius. Kijk bij de stap Vragenlijst invullen.
Veelgestelde vragen
Kan ik een ingestuurde vragenlijst wijzigen of intrekken?
Dat is niet mogelijk. U kunt een eerder ingevulde vragenlijst niet meer aanpassen.
Kan ik een vragenlijst per ongeluk weggooien?
Nee, dat is niet mogelijk. U vindt u vragenlijsten altijd terug in het menu vragenlijsten. U kunt ook op het zoekvenster bovenaan het menu naar de vragenlijst zoeken.
Wat gebeurt er met mijn antwoorden?
Uw antwoorden worden opgeslagen in uw medisch dossier. De arts en/of verpleegkundige bekijkt deze en onderneemt hierop alleen actie als dit nodig is. De ingevulde vragenlijsten worden dus alleen met u besproken als hier vragen over zijn of als uw antwoorden hiertoe aanleiding geven.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon?
De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.
- Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
- U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.