Zelf uw zorg regelen in patiëntenportaal Mijn Antonius

Vragen over Mijn Antonius of hulp nodig?

Let op! Medisch inhoudelijke vragen kunnen wij niet beantwoorden. Hiervoor kunt u terecht bij de poli van het betreffende specialisme.

Op zoek naar informatie of vragen of Mijn Antonius? Wij helpen u graag.

Op de pagina veelgestelde vragen en antwoorden vindt u een antwoord op de meeste vragen.

Let op! Afspraak maken via Mijn Antonius tijdelijk niet beschikbaar

In verband met de coronasituatie is het vanaf 16 maart tijdelijk niet mogelijk om via Mijn Antonius een afspraak te maken, te wijzigen en af te zeggen.

Neem hier voor telefonisch contact op met de polikliniek.

Zo kunnen we met u afstemmen over of een afspraak wel of niet kan doorgaan i.v.m. de corona-maatregelen.

We hopen op uw begrip.

Geen antwoord op uw vraag?

Neemt dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk via:

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.