Agenda-overzicht

Buddyberen Ziekenhuis

Speciaal voor kinderen van wie een van de (groot)ouders kanker heeft

Voeg toe aan agenda
Buddybeer in bed

Op zaterdag 29 juni organiseert het Buddyhuis samen met het Kankercentrum van het St. Antonius Ziekenhuis het Buddyberen Ziekenhuis. Kinderen van wie een (groot)ouder kanker heeft, kunnen dan – samen met hun knuffel – afdelingen bezoeken waar hun (groot)ouder komt voor behandeling of onderzoek.

Als een (groot)ouder kanker heeft, dan raakt dat iedereen binnen het gezin/de familie. Het valt voor volwassenen niet mee en is voor kinderen ook moeilijk. Naast onzekerheid en verdriet, hebben kinderen vaak ook allerlei vragen over behandelingen en wat er in het ziekenhuis gebeurd. Tijdens het Buddyberen Ziekenhuis bezoeken kinderen enkele afdelingen waar oncologiepatiënten kunnen komen voor behandeling of onderzoek.

Programma

• 10.30 uur: verzamelen in het St. Antonius Ziekenhuis Utrecht, bij de Antonius Lounge (op de eerste verdieping).
  • 11.00 tot 12.30 uur: samen met de knuffel doen de kinderen een speurtocht door het ziekenhuis. Ze bezoeken afdelingen waar hun (groot)ouder voor behandeling of onderzoek komt. We sluiten de speurtocht af met wat lekkers en leuks!

Aanmelden

Aanmelden kan via dit aanmeldformulier. Let op: komt u met meerdere kinderen? Vul voor elk kind dan apart een aanmeldformulier in. Geef daarbij ook aan hoeveel volwassenen meekomen.

We zien u graag samen met uw kind én knuffel op zaterdag 29 juni in het Buddyberen Ziekenhuis.

Bekijk ook de flyer