Nieuwsoverzicht Kankercentrum

16 en 23 november in de Antonius Lounge: Ademruimte

Speciaal voor mensen met longkanker

Antonius Lounge

November is internationale longkankermaand. Ook in het St. Antonius Ziekenhuis besteden we hier aandacht aan. Op woensdag 16 en 23 november organiseert de Longpoli van ons ziekenhuis samen met Longkanker Nederland en het Buddyhuis ‘Ademruimte’.

Mensen met longkanker worden samen met naasten uitgenodigd om in de Antonius Lounge op adem te komen. Ze kunnen er iets warms drinken en even bijkomen op een van de lekkere banken in de lounge. Ook is het mogelijk om een praatje te maken met andere patiënten en met vertegenwoordigers van Longkanker Nederland en het Buddyhuis.

• Ademruimte, speciaal voor mensen met longkanker en hun naasten
  • Wanneer: woensdag 16 en 23 november van 09.00 tot 13.00 uur
  • Locatie: Antonius Lounge, St. Antonius Ziekenhuis Utrecht (eerste verdieping, naast de winkel van Vermaat)

Meer informatie

De Antonius Lounge bevindt zich op de eerste verdieping van locatie Utrecht, naast de winkel van Vermaat. In de lounge kunnen onze patiënten elkaar in huiselijke sfeer ontmoeten, iets warms drinken, opgevangen worden na een emotioneel gesprek of in alle rust wachten op een spannende uitslag. De lounge bestaat uit twee delen; een ruimte is vrij toegankelijk voor alle patiënten/bezoekers van het ziekenhuis, de andere ruimte is specifiek voor bezoekers van het Kankercentrum en Buddyhuis.