Al 250.000 patiënten ervaren het gemak van Mijn Antonius

Patiënt gebruikt Mijn Antonius op haar laptop

Onlangs verwelkomden we onze 250.000ste Mijn Antonius-gebruiker. Een mooie mijlpaal, want dat betekent dat steeds meer mensen het gemak ervaren van de mogelijkheden in Mijn Antonius. We werken er hard aan deze mogelijkheden verder uit te breiden.

Steeds meer zaken kunt u zelf regelen waar en wanneer het u uitkomt, bijvoorbeeld een vakantie boeken of uw bankzaken regelen. Dat geldt ook voor uw zorg in ons ziekenhuis. Via ons patiëntportaal Mijn Antonius heeft u wanneer u dat wilt toegang tot uw medische gegevens en kunt u veel zaken rondom uw zorg in ons ziekenhuis zelf regelen.

De toegang tot uw medische gegevens geeft u meer inzicht in uw gezondheid en helpt u om u goed voor te voorbereiden op uw afspraak in het ziekenhuis en bij het maken van gezondheidskeuzes. Ook hoeft u minder vaak te bellen of naar het ziekenhuis te komen.

De komende jaren komen er in Mijn Antonius steeds meer mogelijkheden bij. Zo vindt u hier sinds dit jaar ook uw aanvraagformulieren voor laboratoriumonderzoek. Ook verwachten we binnenkort de afspraakbevestigingen digitaal te versturen via Mijn Antonius.

Wat kunt u in Mijn Antonius doen?

Voor al onze patiënten staat online een persoonlijke, beveiligde Mijn Antonius-omgeving klaar. U hoeft alleen nog toegang aan te vragen. Nadat we u in het ziekenhuis geïdentificeerd hebben, kunt u vanuit huis delen van uw medisch dossier inzien en eenvoudig uw eigen zorg regelen op het moment dat het u uitkomt. Ook kunnen wij online veilig met u communiceren. U kunt onder andere:

• onderzoeksuitslagen inzien;
  • afspraken inzien en/ of maken;
  • medicatie- en allergieoverzicht controleren en wijzigen;
  • herhaalrecepten aanvragen.

Waarom gebruikt Ingrid Mijn Antonius?

Mijn Antonius-gebruiker Ingrid vertelt waarom zij Mijn Antonius handig vindt. Bekijk haar verhaal op Youtube

Mijn Antonius altijd bij de hand met de Mijn Antonius-app

Wilt u Mijn Antonius ook gebruiken?

Dat is heel eenvoudig. Op onze website leest u hoe u Mijn Antonius activeert.

Heeft u vragen of hulp nodig bij het activeren of gebruiken van Mijn Antonius? Wij helpen u graag. De Mijn Antonius Helpdesk staat u graag telefonisch of via e-mail te woord. Heeft u liever de hulp van een medewerker? Dan kunt tijdens kantooruren terecht bij de medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht.

Mijn Antonius-app op uw mobiel

Naast uw laptop of computer (PC) kunt u Mijn Antonius ook op uw mobiel of tablet gebruiken. Hiervoor downloadt u de app 'Mijn Antonius' uit de appstore of Google play store. U logt op deze beveiligde app op dezelfde manier in als op uw laptop of PC.

Meer informatie

Op de pagina Mijn Antonius activeren leest u meer over hoe u toegang krijgt tot Mijn Antonius.