Ik wil Mijn Antonius gebruiken

Mijn Antonius activeren

Heeft u een e-mailadres en een 06-nummer? Dan kunt u Mijn Antonius gebruiken. Om uw persoonlijke portaal te activeren doorloopt u een aantal stappen. Hieronder leest u hoe u dit doet.

Beperkte of uitgebreide toegang

Uw medische gegevens zijn alleen van u. Wij vinden het belangrijk daar zeer zorgvuldig mee om te gaan. Daarom krijgt u pas uitgebreide toegang tot Mijn Antonius als u door een medewerker van het ziekenhuis geïdentificeerd bent.

U kunt Mijn Antonius thuis activeren. U kunt dan al afspraken maken en vragenlijsten invullen. Na identificatie door een medewerker van het St. Antonius krijgt u toegang tot alle mogelijkheden van Mijn Antonius.

Voor uitgebreide toegang

U krijgt uitgebreide toegang nadat u door een medewerker van het ziekenhuis bent geïdentificeerd. Dit kan op de volgende manieren:

• Ga naar de inschrijfbalie en identificeer u met een geldig identiteitsbewijs. U kunt op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 16.30 bij deze balie terecht.
    • Als u nog geen Mijn Antonius heeft, krijgt u een activeringscode waarmee u uw toegang tot het portaal kunt activeren. Zie de stap ‘Uw toegang activeren’
    • Heeft u al Mijn Antonius heeft met beperkte toegang, dan heeft nu toegang tot alle mogelijkheden van het portaal.
  • Komt u niet in het ziekenhuis, maar heeft u uw afspraak online of telefonisch? Vraag uw arts dan of hij/zij u wil identificeren. Uw arts stelt u dan een aantal controlevragen om u te identificeren. Het is dan wel van belang dat u al Mijn Antonius met beperkte toegang heeft. Uw arts kan u na identificatie toegang geven tot alle mogelijkheden in Mijn Antonius (uitgebreide toegang). Het is dan wel belangrijk dat u bij uw eerstvolgende afspraak in het ziekenhuis uw identiteitsbewijs laat zien bij het Inschrijfbureau als dat nog niet eerder gebeurd is.

Voor beperkte toegang

De activeringscode voor Mijn Antonius met beperkte toegang kunt u thuis aanvragen. Hiervoor doorloopt u de volgende stappen:

• Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
  • Klik op ‘Account aanmaken’.
  • Klik rechts op de button ‘Activeringscode aanvragen’ en vul uw persoonlijke gegevens in.
  • U ontvangt binnen enkele minuten per e-mail een activeringscode.
    • Bent u nog geen patiënt in ons ziekenhuis? Dan moeten wij u eerst nog inschrijven en ontvangt u op werkdagen binnen 24 uur een activeringscode per e-mail. Met deze code kunt u zelf online uw toegang tot Mijn Antonius activeren.
  • Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl.
  • Klik op ‘Account aanmaken’ en volg de stappen op het scherm.

Handleiding

U kunt ook de handleiding 'Mijn Antonius activeringscode aanvragen' met paginavoorbeelden raadplegen.

Uw eigen beveiligde patiëntportaal staat al voor u klaar. U hoeft Mijn Antonius alleen te activeren via onze website met behulp van uw activeringscode. U ontvangt deze van ons aan de balie, in uw afspraakbevestigingsbrief of u vraagt deze aan via het portaal. U heeft dan beperkte toegang tot Mijn Antonius en kunt dan alleen afspraken inzien en vragenlijsten invullen. Voor volledige toegang, moeten we u eerst identificeren. Onder ‘Uw activeringscode aanvragen’, leest u op welke manieren dit kan. Daarna heeft u 24 uur per dag toegang tot (een deel van) uw medische gegevens.

Om uw toegang te activeren doorloopt u de volgende stappen:

• Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl
  • Klik rechtsonder op ‘Account aanmaken’.
  • Vul uw activeringscode en uw geboortedatum in.
  • U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht*. Vul deze code vervolgens in in Mijn Antonius.
  • Kies zelf een gebruikersnaam en wachtwoord en vul deze in.
  • Vul uw e-mailadres in, waarop u berichten van Mijn Antonius wilt ontvangen.
  • Lees zorgvuldig de algemene voorwaarden. Als u deze accepteert, wordt uw account aangemaakt en kunt u direct gebruik maken van Mijn Antonius.

U kunt ook de handleiding 'Mijn Antonius account aanmaken' met paginavoorbeelden raadplegen.

* Als u een melding krijgt, dat uw 06-nummer nog niet bekend is in het ziekenhuis. Dan kunt u alleen verder met hulp van de Helpdesk Mijn Antonius. De Helpdesk is bereikbaar op T 088 320 81 00 (op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur). Zij helpen u graag verder. Ook als u andere vragen over Mijn Antonius heeft.