Mijn opname in Mijn Antonius

Om hulp vragen in 'Mijn opname'

in Mijn Antonius

Om hulp vragen via 'Uw opname' in Mijn Antonius

Heeft u een vraag voor de verpleegkundige, maar heeft deze vraag geen haast? U wilt bijvoorbeeld iets te drinken of wilt even uit bed? Dan helpt u ons om uw vraag via 'Mijn opname' te stellen. De verpleegkundige wordt zo minder gestoord bij de verzorging van andere patiënten. Hij of zij komt naar u toe zodra het kan, en kan dan bijv. het gevraagde direct meenemen. 

Wanneer gebruik ik Hulp vragen via 'Mijn opname'?  

U gebruikt deze functie uitsluitend bij niet-dringende vragen die even kunnen wachten, zoals hieronder beschreven. In alle andere gevallen gebruikt u de bel bij het bed. 

Hoe werkt het?

  • U kiest Aanvragen in het menu.
  • U kiest voor de hulp die u nodig heeft. De onderwerpen verschillen per verpleegafdeling. Hieronder ziet u een aantal voorbeelden:
    • Vraag om hulp bij toiletbezoek
    • Vraag om Iets aangeven
    • Vraag om hulp bij het infuus
    • Vraag aan verpleegkundige om even langs te komen
    • Vraag om iets te eten/drinken
    • Vraag om iets tegen de pijn
    • Vraag om iets tegen de misselijkheid

 

Menu hulpvragen in Mijn opname
  • Nadat u uw vraag heeft gekozen, ziet u de details van uw aanvraag. U kunt aan uw vraag een opmerking voor de verpleegkundige toevoegen.  
  • U drukt op de oranje knop Aanvraag verzenden.   
Hulp aanvraag in Mijn opname
  • U ziet op het scherm dat uw hulpvraag/aanvraag is verstuurd. Er staat een vinkje naast uw vraag, met daaronder het woord 'Aangevraagd'. Onderaan het scherm ziet u de melding 'Aanvraag verzonden'.
  • De verpleegkundige ziet uw verzoek en komt bij u langs zodra hij/zij tijd heeft. 

Veelgestelde vragen

Ja, u kunt uw hulpvraag intrekken.

  • U vindt de openstaande aanvragen bovenaan het scherm.
  • Druk op de vraag waarom het gaat.
  • Gebruik de knop Aanvraag annuleren om deze te verwijderen

Ja, dat is mogelijk.

U kunt altijd de gewone bel gebruiken als u niet zeker weet of uw vraag wel of geen haast heeft of als u niet weet of 'Mijn opname' geschikt is om uw vraag te stellen. 

Ja, dat is mogelijk als zij door u deze naaste toegang gegeven hebt tot Mijn Antonius (via een machtiging). Hij/zij kan deze hulpvraag/aanvraag in uw plaats doen, bijvoorbeeld als zij bij uw bezoek zijn. Is uw naaste nog niet gemachtigd? Lees dan hier u hoe dit regelt. 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 

    Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon? 

    De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.

    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven