Uw opname in Mijn Antonius

Vragenlijst bij opname

Informatie over uw gezondheid

Mijn Antonius dossier inzien

De 'Vragenlijst bij opname' is bedoeld als voorbereiding op uw opname. Met uw antwoorden geeft u ons informatie over uw gezondheid en uw persoonlijke situatie. Dit helpt ons om uw opname goed voor te bereiden en geeft inzicht welke ondersteuning tijdens de opname en na ontslag nodig is.  Het is belangrijk dat u deze vragenlijst zorgvuldig en zo volledig mogelijk invult, bij voorkeur samen met uw naasten. 

Wanneer vul ik de 'Vragenlijst bij opname' in? 

  • Is uw opname gepland? Dan krijgt u de vragenlijst ongeveer 2 weken voor uw opname. Het is fijn als u de vragenlijst voor uw afspraak bij Voorbereiding Opname of de verpleegkundige invult, bij voorkeur samen uw naasten. 
  • Wordt u met spoed opgenomen? Dan zet de verpleegkundige van de Spoedeisende Hulp of van de verpleegafdeling de vragenlijst voor u klaar. 

Wat gebeurt er met mijn gegevens?  

De verpleegkundigen van Voorbereiding of de verpleegafdeling gebruiken de ingevulde vragenlijst om te bekijken wat er nodig is voor, tijdens en na de opname. Denk bijvoorbeeld aan het regelen van hulpmiddelen zoals krukken, speciale zorgvragen tijdens opname of het maken van plannen voor opvang na ontslag. Tijdens het opnamegesprek bespreken zij dit verder met u. 

Ook vragen zij aan u welke zorgtaken u graag zelf wil vervullen of waar uw naasten mee kunnen of willen helpen. Dit is altijd vrijwillig en we kijken samen naar de mogelijkheden. Het is fijn als u hier bij het invullen van de vragenlijst alvast over nadenkt.

Hoe werkt het?  

  • U ontvangt twee weken voor uw (geplande) opname een e-mail of pushbericht dat u uw afspraak kunt voorbereiden. 
  • U logt in op Mijn Antonius, op de gebruikelijke wijze. 
  • U ziet bij uw afspraak bij de Voorbereiding Opname een oranje knop met daarop ‘Voorbereiden afspraak’. 
Uw afspraak voorbereiden in Mijn Antonius
  • U drukt op deze oranje knop.
  • U wordt gevraagd een aantal gegevens te controleren en ziet de 'Vragenlijst voor opname'. 
  • U vult de vragenlijst in. Als u klaar bent drukt op de oranje knop Doorgaan. 
  • U ziet een overzicht van de vragen en antwoorden.  
  • Staat alles goed? Druk dan op de oranje knop Verzenden.  
  • U ziet op uw scherm de melding dat de vragenlijst is verstuurd.  
  • U kunt de ingevulde vragenlijst na verzending ook bekijken in het menu Vragenlijsten. 

Aandachtspunten  

  • U kunt een verstuurde vragenlijst niet meer wijzigen. 
  • Wilt u toch een wijziging doorgeven, doe dit dan tijdens het gesprek met de verpleegkundige bij Voorbereiding Opname of de verpleegafdeling. 

Veelgestelde vragen

Nee, dat kan niet. De vragenlijst blijft altijd beschikbaar. 
U vindt de Vragenlijst bij Opname via het menu Menu (paarse, ronde knop)

  • Kies Vragenlijsten.
  • Kies Vragenlijst bij opname.
  • U kunt ook zoeken op het woord Vragenlijst in het zoekveld bovenaan het menu. 
Vragenlijst zoeken

U vindt de 'Vragenlijst bij opname' via Menu (paarse knop)

  • Kies Vragenlijsten.
  • Kies 'Vragenlijst bij opname'.
  • U kunt ook zoeken op het woord Vragenlijst in het zoekveld bovenaan het menu. 
Vragenlijst zoeken

Dat is mogelijk. U naaste(n) heeft hiervoor wel toegang nodig tot Mijn Antonius. Dat kan als u uw naaste machtigt. Lees hier hoe u dit regelt. 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven