Zelf uw zorg regelen in patiëntenportaal Mijn Antonius

Activeringscode ontvangen? Zo krijgt u toegang tot Mijn Antonius

Als u een activeringscode heeft ontvangen, dan kunt u eenvoudig toegang krijgen tot uw persoonlijke, beveiligde patiëntportaal Mijn Antonius door de volgende stappen te doorlopen: 

  • Ga naar https://mijnantonius.antoniusziekenhuis.nl. U komt op de welkomstpagina van Mijn Antonius.
  • Klik rechtsonder op ‘Account aanmaken’.
  • Vul uw activeringscode en uw geboortedatum in.
  • U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht*. Vul deze code vervolgens in.
  • Kies zelf een gebruikersnaam en wachtwoord en vul deze in.
  • Vul uw e-mailadres in, waarop u berichten van Mijn Antonius wilt ontvangen.
  • Lees zorgvuldig de algemene voorwaarden. Als u deze accepteert, wordt uw account aangemaakt en kunt u direct gebruik maken van Mijn Antonius.

U kunt ook de handleiding 'Mijn Antonius account aanmaken' met paginavoorbeelden raadplegen.

*Als u een melding krijgt, dat uw 06-nummer nog niet bekend is in het ziekenhuis. Dan kunt u alleen verder met hulp van de Helpdesk Mijn Antonius. U kunt de Helpdesk bellen via 088 320 8100 (op werkdagen bereikbaar van 7.00 tot 19.00 uur). Zij helpen u graag verder. Ook als u andere vragen heeft.

Heeft u de activeringscode thuis ontvangen per brief of online aangevraagd?

Dan heeft u vooralsnog beperkte toegang tot Mijn Antonius. U kunt dan alleen afspraken inzien en vragenlijsten invullen. Wanneer u in het ziekenhuis komt, kunt u dit -nadat wij u goed hebben kunnen identificeren- om laten zetten naar volledige toegang tot uw dossier. Dan kunt u ook uw medische gegevens en uw behandelteam inzien en vragen stellen aan uw arts. Indien u de activeringscode in het ziekenhuis heeft gekregen dan heeft u direct volledige toegang tot Mijn Antonius, omdat we u daar goed hebben kunnen identificeren.