Agenda-overzicht

In het kader van Wereldkankerdag

Voeg toe aan agenda
wandelgroep

4 februari is het Wereldkankerdag. In samenwerking met het Buddyhuis besteedt het Kankercentrum van het St. Antonius Ziekenhuis met diverse activiteiten aandacht hieraan. Zo vindt op maandag 5 februari de Buddy Wandeling plaats.

Naar buiten gaan is altijd goed. In de wandelgroep van het Buddyhuis zitten (ex-)kankerpatiënten. Heeft u ook zin om naar buiten te gaan en in beweging te komen, maar niet alleen? Wandel op 5 februari dan mee. We lopen maximaal een uurtje in een tempo dat voor iedereen prettig is. Daarna is er gelegenheid om na te praten in de Antonius Lounge met koffie, thee en wat lekkers!

Praktische informatie en aanmelden

• Wat: Buddy Wandeling
  • Wanneer: maandag 5 februari van 13.30 tot 14.30 uur.
  • Waar: St. Antonius Ziekenhuis Utrecht. De wandeling start vanaf de centrale hal van het ziekenhuis (begane grond, bij de draaideur). Na afloop is er in de Antonius Lounge gelegenheid om na te praten onder het genot van een kopje koffie/thee en wat lekkers.
  • Aanmelden: niet verplicht. We vinden het wel fijn als u ons een mailtje stuurt: buddyhuis@antoniusziekenhuis.nl.

We zien u graag op 5 februari!