Agenda-overzicht

Partnerbijeenkomst Borstkanker

Omgaan met emoties bij borstkanker

Voeg toe aan agenda
tandwielteksten

Hoe blijf je in verbinding wanneer je partner borstkanker heeft? Op woensdag 14 juni wordt in het St. Antonius Ziekenhuis een interactieve workshop gehouden voor mannen van wie de partner is/wordt behandeld aan borstkanker.

Als man krijg je net zo goed als je partner te maken met de gevolgen van de diagnose borstkanker. Alleen word je vaak vergeten. Sterker nog, je vergeet vaak jezelf. Bij veel mannen speelt een gevoel van machteloosheid. Aan de ene kant wil je jouw partner de beste steun bieden, aan de andere kant heb je je eigen verdriet. Moet je je eigen verdriet inhouden om haar niet te belasten? Deze avond biedt meer inzicht in hoe je kunt omgaan met deze emoties en vragen.

Deze bijeenkomst richt zich specifiek op mannen. Uit de praktijk blijkt dat mannen over het algemeen anders met verlies omgaan dan vrouwen en op een andere manier rouwen.

De avond wordt begeleid door Kiki Kemp, verliestherapeut in opleiding.

• Wanneer: woensdag 14 juni 2023
  • Inloop: vanaf 19.00 uur (met koffie/thee)
  • Start bijeenkomst: 19.30 tot 21.00 uur
  • Waar: St. Antonius Ziekenhuis, locatie Utrecht, in de Antonius Lounge op de eerste etage.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar: buddyhuis@antoniusziekenhuis.nl