Locatie Woerden

Met het openbaar vervoer naar St. Antonius Woerden

Trein

De NS Sprinter vanuit de richting Utrecht of vanuit de richting Den Haag stopt op Station Woerden. Vanaf het station neemt u de bus naar het ziekenhuis óf loopt u in ca. 10 minuten naar het ziekenhuis.

Bus

Diverse bussen stoppen vlakbij het ziekenhuis in Woerden. U stapt uit bij een van de twee bushaltes vlakbij het ziekenhuis op de Zaagmolenlaan of de Blekerijlaan.

Voor actuele ov-reisinformatie en dienstregelingen verwijzen we u naar de websites van de regionale vervoerders U-OV of Syntus. U kunt ook kijken op www.9292.nl, de NS reisplanner of bellen naar 0900-9292 (€ 0,90 p/m, max. € 18,00). U kunt het beste ‘St. Antonius Ziekenhuis’ als zoekterm gebruiken in plaats van ‘Sint Antonius Ziekenhuis.’

Pendelbus

Als extra service kunt u ook (gratis) gebruikmaken van onze pendelbus. Deze rijdt volgens een vaste dienstregeling tussen onze ziekenhuizen in Utrecht en Nieuwegein en de locatie Woerden.

Meer informatie over de pendelbus