Effecten van de pandemie in ons ziekenhuis

Inhaalzorg vordert, drukte blijft

SEH

In ons ziekenhuis ervaren we nog dagelijks de effecten van de pandemie. Dat merkt u als patiënt mogelijk ook en daarom vinden we het belangrijk u hierover te informeren.

Klik hier om het hele bericht te lezen.

Hierin leest u bijvoorbeeld dat we vorderingen hebben gemaakt met inhaalzorg, maar dat het nog steeds druk is in het ziekenhuis en dat nog veel patiënten wachten.

Wat verder belangrijk blijft:
Heeft u vragen of maakt u zich zorgen? Neem contact op met uw zorgverlener. Doe dat bij voorkeur via Mijn Antonius, om telefonische drukte op de poli’s te vermijden.

Wij blijven u informeren over de situatie in het ziekenhuis. Tijdens de pandemie deden we dat via een e-mailbericht naar een grote groep patiënten. Nu houden we u op de hoogte via onze website en onze digitale nieuwsbrief voor patiënten. Wilt u zich hiervoor aanmelden? Klik dan hier.