Zuwe Hofpoort wordt St. Antonius Ziekenhuis Woerden

logo_zuwe-antonius_fase_1_0

Van maandag 2 tot 16 oktober is Zuwe Hofpoort en St. Antonius zichtbaar in het straatbeeld in de regio Woerden om de naamswijziging aan te kondigen. Het ziekenhuis in Woerden heet vanaf 13 oktober St. Antonius Ziekenhuis Woerden.

a0-posterfusie-meestaldichtbij-klein_2

De nieuwe naam kondigen wij aan met posters langs de wegen in de regio en online. Inwoners kunnen vanaf 13 oktober voor meer informatie voortaan terecht op www.antoniusziekenhuis.nl. Het St. Antonius heeft dan zeven locaties, namelijk Woerden, Utrecht, Nieuwegein en poliklinieken in Houten, Overvecht, Mijdrecht en spatadercentrum in De Meern. Voor een poli-afspraak kiest de patiënt altijd zelf de gewenste locatie.

Vorige week hebben patiënten en inwoners van regio Woerden een brief en een flyer ontvangen over wat blijft en verandert in het Zuwe Hofpoort.