7 november: Dag van Gedenken in het St. Antonius

Banner dag van gedenken

Het St. Antonius Ziekenhuis organiseert op dinsdag 7 november de Dag van Gedenken

Op de Dag van Gedenken staan we stil bij stilgeboren kindjes en bij patiënten en medewerkers die afgelopen jaar zijn overleden.

In de stiltecentra in Utrecht, Nieuwegein en Woerden is er gelegenheid een kaarsje te branden voor een overleden dierbare. In Nieuwegein en Utrecht staan tussen 11.00 en 14.00 uur geestelijk verzorgers klaar voor een persoonlijk gesprek, als daar behoefte aan is. Voor medewerkers is er een speciale bijeenkomst. Er worden gedichten voorgedragen, muziek gespeeld en er is een moment van stilte.

Het is ook mogelijk om een bericht achter te laten en een kaarsje aan te steken op de herinneringspagina van het ziekenhuis.

Meer informatie is te vinden op de pagina Dag van Gedenken 2023.