Bestuurslid Dirk de Kruif kondigt vertrek eind dit jaar aan

Dirk de kruif

Dirk de Kruif, lid van de Raad van Bestuur, heeft laten weten eind dit jaar het St. Antonius Ziekenhuis te verlaten.

De Kruif: “De beslissing om mijn dienstverband te beëindigen valt mij zwaar. Ik heb het immers erg naar mijn zin in dit mooie ziekenhuis en er is nog veel te doen. Het is nu echter tijd om mijn werk-privébalans meer in evenwicht te brengen. Daarnaast zal ik me nuttig blijven maken in een aantal toezichthoudende rollen.”

We vinden het erg jammer dat Dirk de Kruif aan het einde van dit jaar afscheid neemt, maar hebben ook zeker begrip voor zijn overwegingen. Deze vroegtijdige aankondiging geeft ruimte om een goede opvolger te vinden. Zodra meer bekend is over de invulling van de bestuursfunctie, zullen wij hierover communiceren.