Dit zijn cookies die nodig zijn om een website goed te laten functioneren of die ervoor zorgen dat u de website makkelijker kunt gebruiken. Sessiecookies en permanente cookies zijn voorbeelden van functionele cookies. Sessiecookies worden van uw computer verwijderd zodra u uw webbrowser (Internet Explorer, Firefox of Safari) afsluit. Permanente cookies blijven op uw computer staan, ook na het afsluiten van uw webbrowser. Bij elk volgend bezoek vanaf die computer, tablet of mobiele telefoon worden deze cookies herkend. Denk bijvoorbeeld aan het opslaan van uw inloggegevens, zodat u niet elke keer in hoeft te loggen. Het St. Antonius Ziekenhuis maakt gebruik van zowel sessiecookies als permanente cookies.

Deze website bevat géén zogenaamde embedded bestanden, zoals bijvoorbeeld embedded YouTube-filmpjes. En ook géén social media widgets, die trackingcodes van derden kunnen bevatten.

Meer informatie over de wijze waarop het St. Antonius Ziekenhuis met persoonsgegevens omgaat en hoe deze worden verwerkt, kunt u lezen in het Privacy en veiligheidsbeleid.