Zo gebruikt u Mijn Antonius

Medicatie en allergieën inzien of wijzigen

In Mijn Antonius kunt u uw medicijnen, allergieën en bijwerkingen zien die bij ons bekend zijn. 

Is het overzicht niet compleet of juist? Dan kunt u zelf medicijnen of allergieën toevoegen. De medicijnen of allergieën die u zelf toevoegt of wijzigt, worden eerst beoordeeld door uw eigen zorgverlener voordat de wijzigingen definitief worden doorgevoerd in uw dossier. In de meeste gevallen zal uw zorgverlener dit bij uw eerstvolgende bezoek aan het ziekenhuis aanpassen.

Hier vindt u uw medicijnen en allergieën en bijwerkingen in Mijn Antonius

Klik in Mijn Antonius op Menu, vervolgens op gezondheidssamenvatting:

  • Onder de tab Medicijnen vindt u een overzicht van uw medicijnen die bij ons bekend zijn met de bijbehorende dosering. Met de knop een medicijn toevoegen  onderaan de pagina voegt u eenvoudig een medicijn toe. Met de knop verwijderen kunt u een medicijn verwijderen. Uw medicijnoverzicht vindt u ook door op Menu te klikken en vervolgens op medicijnen. Hier kunt u ook een herhaalrecept aanvragen.
  • Onder de tab allergieën / bijwerkingen vindt u een overzicht van uw allergieën en bijwerkingen die bij onze bekend zijn. Ook hier kunt u een allergie of bijwerking toevoegen en verwijderen.
     

Veelgestelde vragen

Dat klopt. De medicijnen of allergieën die u zelf wijzigt of toevoegt, worden eerst beoordeeld door uw eigen zorgverlener voordat de wijzigingen definitief worden doorgevoerd in uw dossier. In de meeste gevallen zal uw zorgverlener dit bij uw eerstvolgende bezoek aan het ziekenhuis aanpassen.

Als u bent ingelogd in Mijn Antonius dan kunt u onder de menu-optie Dossier een overzicht vinden van uw medicatie die in het ziekenhuis bekend is.

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven