Zo gebruikt u Mijn Antonius

Vanaf 6 november ontvangt u uw afspraakbevestiging in Mijn Antonius

Digitale afspraakbrief in Mijn Antonius

Is er een afspraak voor u ingepland bij een van onze poli's? Dan ontvangt u vanaf 6 november 2023 uw afspraakbrief en informatie ter voorbereiding op uw afspraak digitaal in Mijn Antonius. U ontvangt vanaf dan geen papieren afspraakbrief meer via de post.

Zo krijgt u uw brief altijd op tijd. Ook is het beter voor het milieu, omdat we zo minder papier gebruiken.

Zo werkt het

Als onze medewerker een afspraak voor u heeft ingepland op de poli, ontvangt u direct een e-mail en/of pushbericht (op uw mobiel/tablet). Hierin vertellen we u dat er in Mijn Antonius informatie voor u klaar staat over uw afspraak. Om uw afspraakinformatie te bekijken, klikt u op de link in dit bericht en logt u in op Mijn Antonius. Wilt u precies weten welke stappen u doorloopt en wat ziet in Mijn Antonius? 

Meer over de digitale afspraakbevestiging

Belangrijk om te weten 

  • U ontvangt de afspraakbevestiging digitaal voor afspraken die na 6 november worden ingepland bij een van onze poliklinieken. 
  • De volgende poliklinieken versturen hun afspraakbrieven voorlopig nog per post: Dagbehandeling, Dialyse, Nucleaire Geneeskunde, Maag-Darm-Lever, Endoscopie en Longgeneeskunde.
  • Via de Mijn Antonius-app is de toegang tot uw afspraakinformatie nog eenvoudiger, omdat u ook kunt inloggen met een code of uw vingerafdruk. U vindt de app in de playstore of appstore. 
  • Als u de Mijn Antonius-app gebruikt, krijgt u zowel een pushbericht vanuit Mijn Antonius-app als een e-mail als er een afspraak is ingepland. Ontvangt u liever één van de twee? In Mijn Antonius kunt u bij uw berichtinstellingen zelf instellen of we u via en pushbericht of een e-mail laten weten dat er informatie over uw afspraak klaarstaat.

Meer informatie of vragen

Heeft u vragen over dit bericht of over Mijn Antonius? Neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius, via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur). U kunt voor hulp ook terecht bij de Centrale Receptie van de locaties Nieuwegein en Utrecht. 
 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven