Vanaf 6 november ontvangt u uw afspraakbevestiging in Mijn Antonius

Is er een afspraak voor u ingepland bij een van onze poli's? Dan ontvangt u vanaf 6 november 2023 uw afspraakbrief en informatie ter voorbereiding op uw afspraak digitaal in Mijn Antonius. U ontvangt vanaf dan geen papieren afspraakbrief meer via de post.
Zo krijgt u uw brief altijd op tijd. Ook is het beter voor het milieu, omdat we zo minder papier gebruiken.
Zo werkt het
Als onze medewerker een afspraak voor u heeft ingepland op de poli, ontvangt u direct een e-mail en/of pushbericht (op uw mobiel/tablet). Hierin vertellen we u dat er in Mijn Antonius informatie voor u klaar staat over uw afspraak. Om uw afspraakinformatie te bekijken, klikt u op de link in dit bericht en logt u in op Mijn Antonius. Wilt u precies weten welke stappen u doorloopt en wat ziet in Mijn Antonius?
Meer over de digitale afspraakbevestiging
Belangrijk om te weten
- U ontvangt de afspraakbevestiging digitaal voor afspraken die na 6 november worden ingepland bij een van onze poliklinieken.
- De volgende poliklinieken versturen hun afspraakbrieven voorlopig nog per post: Dagbehandeling, Dialyse, Nucleaire Geneeskunde, Maag-Darm-Lever, Endoscopie en Longgeneeskunde.
- Via de Mijn Antonius-app is de toegang tot uw afspraakinformatie nog eenvoudiger, omdat u ook kunt inloggen met een code of uw vingerafdruk. U vindt de app in de playstore of appstore.
- Als u de Mijn Antonius-app gebruikt, krijgt u zowel een pushbericht vanuit Mijn Antonius-app als een e-mail als er een afspraak is ingepland. Ontvangt u liever één van de twee? In Mijn Antonius kunt u bij uw berichtinstellingen zelf instellen of we u via en pushbericht of een e-mail laten weten dat er informatie over uw afspraak klaarstaat.
Mijn Antonius Helpdesk
Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
- U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
- Ook kunt u terecht op het IDO-punt op locatie Utrecht en Nieuwegein.
Hulp nodig bij de computer, tablet, telefoon of met Mijn Antonius?
- De vrijwilligers van het IDO-punt helpen u gratis verder. U vindt hen hier:
- Locatie Utrecht: 1e verdieping, naast de apotheek.
- Locatie Nieuwegein: begane grond, achterin de wachtruimte bij de apotheek.
- Een bibliotheek bij u in de buurt.
- Openingstijden inlooppunt:
- Maandag, woensdag en vrijdag: 09.00 – 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: 13.00 – 15.00 uur
Lees meer over de gegevens die u nodig heeft bij uw vraag aan de Helpdesk
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.