Zo gebruikt u Mijn Antonius

Vragenlijst in Mijn Antonius

In sommige gevallen is het nodig dat u ter voorbereiding op uw afspraak een vragenlijst invult. U krijgt een melding als er een vragenlijst klaarstaat. U vindt op deze op de startpagina in Mijn Antonius.

De arts gebruikt deze informatie ter voorbereiding op uw afspraak en/of behandeling of om uw gezondheid te monitoren. Daarom is het belangrijk dat u de vragenlijst volledig invult. 

Veelgestelde vragen

Als u de vragenlijst niet kunt zien via Mijn Antonius, dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende poli. Zij kunnen voor u controleren of de vragenlijst is klaargezet.
 

Vragen over Mijn Antonius of hulp nodig?

Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • E-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Telefonisch: 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.

Hulp nodig bij gebruik computer, tablet, telefoon of Mijn Antonius? 

De vrijwilligers van het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO-punt) helpen u gratis verder. 

  • Waar?
    • Locatie Utrecht: 1e verdieping, naast de apotheek.
    • Locatie Nieuwegein: begane grond, achterin de wachtruimte bij de apotheek.
    • Een bibliotheek bij u in de buurt.
  • Wanneer?
    • Maandag, woensdag en vrijdag: 09.00 – 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: 13.00 – 15.00 uur

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven