Zo gebruikt u Mijn Antonius

Vragenlijst in Mijn Antonius

In sommige gevallen is het nodig dat u ter voorbereiding op uw afspraak een vragenlijst invult. U krijgt een melding als er een vragenlijst klaarstaat. U vindt op deze op de startpagina in Mijn Antonius.

De arts gebruikt deze informatie ter voorbereiding op uw afspraak en/of behandeling. Daarom is het belangrijk dat u de vragenlijst volledig invult. 

Veelgestelde vragen

Als u de vragenlijst niet kunt zien via Mijn Antonius, dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende poli. Zij kunnen voor u controleren of de vragenlijst is klaargezet.
 

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.
Terug naar boven