Zo gebruikt u Mijn Antonius

Zelf aanmelden voor uw afspraak via de Mijn Antonius-app

St. Antonius doet proef bij de poli Chirurgie, Orthopedie en Plastische Chirurgie

Als u een afspraak heeft, dan meldt u zich normaal gesproken bij de poli om te zeggen dat u aanwezig bent. Bij de poli Chirurgie, Orthopedie en Plastische Chirurgie doen we een proef, waarbij u ons via de Mijn Antonius-app kunt laten weten dat u er bent. Zo hoeft u niet en de rij te wachten en kunt direct plaatsnemen in de wachtkamer. Dit bespaart u en de poli tijd.

Download de Mijn Antonius-app

Aanmelden via Mijn Antonius gaat makkelijk en snel via de app. Gebruikt u de Mijn Antonius-app nog niet? Download de app dan uit de Appstore of Google Play store op uw mobiel.

Gebruikt u de app liever niet, meld u dan aan via de Mijn Antonius-website.

Zo werkt het

Stap 1: uw afspraak in Mijn Antonius

Uw afspraak staat in Mijn Antonius-app.

Uw afspraak vindt u in Mijn Antonius

Stap 2: melding op uw mobiel en inloggen

  • Heeft u een afspraak bij de poli Chirurgie? Dan ontvangt u 20 minuten voor uw afspraak een melding op uw mobiel via de Mijn Antonius-app. Heeft u een afspraak bij de poli of Orthopedie of Plastische Chirurgie, dan ontvangt u deze melding 15 minuten voor uw afspraak. 
  • Klik pas op de melding als u echt bij de poli bent aangekomen en in de wachtruimte plaatsneemt. Doe dit bijvoorbeeld nog niet als u nog onderweg bent of aan het parkeren bent.  

    Aanmelden via Mijn Antonius - pushbericht

Stap 3: melden dat u er bent

  • Bent u aangekomen bij de poli? Log in op de Mijn Antonius-app en klik bij de afspraak in uw tijdlijn op 'ik ben er' (linker afbeelding hieronder).
  • Klik op het volgende scherm nog een keer op 'Ik ben er' (zie rechter afbeelding).
    • Heeft u hier eerder op 'Nog niet' geklikt? Klik dan bij aankomst op de poli in de app alsnog op 'Ik ben er'. 
  • De app controleert of u de voorbereiding op uw afspraak in Mijn Antonius heeft afgerond en uw gegevens compleet zijn.
Aanmelden via Mijn Antonius - melding in uw tijdlijn
Aanmelden via Mijn Antonius - ik ben er

Stap 4: u bent aangemeld 

U bent aangemeld voor uw afspraak. U hoeft u zich niet meer te melden bij de balie en kunt direct plaatsnemen in de wachtkamer van de poli.

Alleen als uw gegevens nog niet compleet zijn, vraagt de app u om alsnog langs de balie te lopen.

Aanmelden via Mijn Antonius - aangemeld

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 -16.00 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 

    Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer, tablet of telefoon? 

    De vrijwilligers van het IDO-punt in Nieuwegein helpen u graag, ook met vragen over Mijn Antonius.

    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven