Zo gebruikt u Mijn Antonius

Zelf aanmelden voor uw afspraak via de Mijn Antonius-app

St. Antonius doet proef bij de poli Chirurgie, Orthopedie en Plastische Chirurgie

Als u een afspraak heeft, dan meldt u zich normaal gesproken bij de poli om te zeggen dat u aanwezig bent. Bij de poli Chirurgie, Orthopedie en Plastische Chirurgie doen we een proef, waarbij u ons via de Mijn Antonius-app kunt laten weten dat u er bent. U kunt daarna direct plaatsnemen in de wachtkamer. 

Download de Mijn Antonius-app

Aanmelden via Mijn Antonius gaat makkelijk en snel via de app. Gebruikt u de Mijn Antonius-app nog niet? Download de app dan uit de Appstore of Google Play store op uw mobiel.

Gebruikt u de app liever niet, meld u dan aan via de Mijn Antonius-website.

Zo werkt het

Stap 1: uw afspraak in Mijn Antonius

Uw afspraak staat in Mijn Antonius-app.

Uw afspraak vindt u in Mijn Antonius

Stap 2: melding op uw mobiel en inloggen

  • Heeft u een afspraak bij de poli Chirurgie? Dan ontvangt u 20 minuten voor uw afspraak een melding op uw mobiel via de Mijn Antonius-app. Heeft u een afspraak bij de poli of Orthopedie of Plastische Chirurgie, dan ontvangt u deze melding 15 minuten voor uw afspraak. 
  • Klik pas op de melding als u echt bij de poli bent aangekomen en in de wachtruimte plaatsneemt. Doe dit bijvoorbeeld nog niet als u nog onderweg bent of aan het parkeren bent. 
    Aanmelden via Mijn Antonius - pushbericht

Stap 3: melden dat u er bent

  • Bent u aangekomen bij de poli? Log in op de Mijn Antonius-app en klik bij de afspraak in uw tijdlijn op 'ik ben er' (linker afbeelding hieronder).
  • Klik op het volgende scherm nog een keer op 'Ik ben er' (zie rechter afbeelding).
    • Heeft u hier eerder op 'Nog niet' geklikt? Klik dan bij aankomst op de poli in de app alsnog op 'Ik ben er'. 
  • De app controleert of u de voorbereiding op uw afspraak in Mijn Antonius heeft afgerond en uw gegevens compleet zijn.
Aanmelden via Mijn Antonius - melding in uw tijdlijn
Aanmelden via Mijn Antonius - ik ben er

Stap 4: u bent aangemeld 

U bent aangemeld voor uw afspraak. U hoeft u zich niet meer te melden bij de balie en kunt direct plaatsnemen in de wachtkamer van de poli.

Alleen als uw gegevens nog niet compleet zijn, vraagt de app u om alsnog langs de balie te lopen.

Aanmelden via Mijn Antonius - aangemeld

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig. 
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek. 

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven