Zo gebruikt u Mijn Antonius

Zelf aanmelden voor uw afspraak via de Mijn Antonius-app

St. Antonius doet proef bij de poli Cardiologie, Chirurgie en Orthopedie

Als u een afspraak heeft, dan meldt u zich normaal gesproken bij de poli om te zeggen dat u aanwezig bent. Bij de poli Cardiologie, Chirurgie en Orthopedie doen we een proef, waarbij u ons via de Mijn Antonius-app kunt laten weten dat u er bent. U kunt daarna direct plaatsnemen in de wachtkamer. 

Download de Mijn Antonius-app

Aanmelden via Mijn Antonius gaat makkelijk en snel via de app. Gebruikt u de Mijn Antonius-app nog niet? Download de app dan uit de Appstore of Google Play store op uw mobiel.

Gebruikt u de app liever niet, meld u dan aan via de Mijn Antonius-website.

Zo werkt het

Stap 1: uw afspraak in Mijn Antonius

Uw afspraak staat in Mijn Antonius-app.

Uw afspraak vindt u in Mijn Antonius

Stap 2: melding op uw mobiel en inloggen

  • Heeft u een afspraak bij de poli Chirurgie of Orthopedie? Dan ontvangt u 20 minuten voor uw afspraak een melding op uw mobiel via de Mijn Antonius-app. Heeft u een afspraak bij de poli Cardiologie, dan ontvangt u deze melding 15 minuten voor uw afspraak. 
  • Klik op de melding en log in op de Mijn Antonius-app.
    Aanmelden via Mijn Antonius - pushbericht

Stap 3: melden dat u er bent

  • Bent u aangekomen bij de poli? Klik bij de afspraak in uw tijdlijn op 'ik ben er' (linker afbeelding hieronder).
  • Klik op het volgende scherm nog een keer op 'Ik ben er' (zie rechter afbeelding).
    • Heeft u hier eerder op 'Nog niet' geklikt? Klik dan bij aankomst op de poli in de app alsnog op 'Ik ben er'. 
  • De app controleert of u de voorbereiding op uw afspraak in Mijn Antonius heeft afgerond en uw gegevens compleet zijn.
Aanmelden via Mijn Antonius - melding in uw tijdlijn
Aanmelden via Mijn Antonius - ik ben er

Stap 4: u bent aangemeld 

U bent aangemeld voor uw afspraak. Als u bij de poli aankomt, hoeft u zich niet meer te melden bij de balie. U kunt direct plaatsnemen in de wachtkamer. 

Alleen als uw gegevens nog niet compleet zijn, vraagt de app u om alsnog langs de balie te lopen.

Aanmelden via Mijn Antonius - aangemeld

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

  • Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl 
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur of bij het Informatiepunt Digitale Overheid punt op locatie Nieuwegein (maandag, woensdag, vrijdag van 9.00-11.00 en dinsdag en donderdag van 13.00-15.00 uur). 
Terug naar boven